Hlavní navigace

Názor k článku Český rozhlas se inspiruje veřejnoprávní televizí. Chce kompletně změnit tvář od anonym - Radiožurnál je všude především dostupný z FM. Ovšem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2012 11:28

    bez přezdívky

    Radiožurnál je všude především dostupný z FM. Ovšem pochybuji, že se ČT bude ptát kde a v čem je ČRo dostupné...Prostě je z DVB-T vyrazí a hotovo... Otázkou je kdy... A otázkou je, zda vůbec... A to záleží plně na ČT, tedy na tom zda zavedou dětský kanál nebo nezavedou dětský kánal... Ale pak pochybuji, že se nějakého ČRo bude vůbec někdo ptát na názor...Prostě se odhlasuje aby vypadli a oni poslušně vypadnou... Já jen podotýkám, že by si měli pohlídat DAB...A tu možnost mají...Tedy chtít jako náhradu DAB... Ovšem já zde vůbec nemluvím o TELEKO a L-Bandu, kde se nechává ČRo pouštět zadara na náklady TELEKA...Já zde hovořím o tom, že jako byly udělené licence na L-Band a to RTI, Teleku a Českým radiokomunikacím. Tak stejně tak se vypíše brzy, brzyčko řízení na III.Band. A jsou tam 12? Morava a Slezsko a 12? Česko. A bylo by záhodno aby to získalo ČRo, tak jako ČT má MUX 1 DVB-T. A jestli to už ČRo budou fakticky provozovat ČRa jako provozuji Mux 1 DVB-T ČT a jaké si tam dá u jaké stanice ČRo bitráte, to už je jejich věc. Jen hovořím o tom, že by bylo záhodno aby získali tento 1+1 multiplex v DAB respektive žádali ho jako náhradu za opuštění Mux 1 DVB-T.