Tak Nova vždy ráda vsázela spíš na papundekl, ať už v seriálech, tak i svých show. Zatímco ČT točila seriály v exteriérech, Prima vybudovala pro Pouta provizorní vilu, tak Nově vždycky stačila nějaká krabice o pár metrech, která znázorňovala stěnu bytu a bylo vystaráno. To samé show a estrády, Prima LED obrazovky nebo třeba dříve reálné kulisy (Nikdo není dokonalý), Nova papundeklové nápisy a pozadí. Tak je to levné, sice to vždycky vypadalo hrozně,ale aspoň ušetřili.
Barrandov (přejmenovaný na Barrandov 1) - stanice pro starší diváky - osvědčené formáty a akvizice
Pětka (přejmenovaná na Barrandov 2) - stanice pro mladší diváky, více premiér, odvážnější formáty
Metropol (přejmenovaný na Barrandov 3) - stanice pro náročnější diváky, zpravodajství, magazíny, dokumenty
Tak by asi byli čeští diváci nejspokojenější.
Jen aby to nedopadlo tak, jako u satelitní nejvyužívanější platformy - kdy nový majitel skoupil Skylink i CS link a následně je sloučil v jedno, nebo-li zabil CS link a ponechal jen Skylink. Čili to může být velmi podobné i zde, ze dvou může zůstat jen jeden, doufám, že k smrti není odsouzená Pětka....:-(
Pětka jako samostatný kanál bude jenom živořit. Naopak spojením 5, Barrandova a Metropole vznikne další silná komerční TV skupina.
Barrandov bude plnoformátový kanál s cílením na diváky 30+. Pětka bude oddychový kanál se zaměřením na kategorii diváků do 40 let. Metropol bude zpravodajský kanál, který časem přeroste v zpravodajskou komerční stanici.
Spolupráce se Soukupovými časopisy bude přínosná pro všechny. A Palmovce a Nově konečně vyroste pořádná konkurence :-)