Hlavní navigace

Názor k článku Číslům Facebooku se nedá věřit. Dva roky falšoval statistiky videí od fd - Ja vim ze je to ve Vasem pripade...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2016 19:18

    fd (neregistrovaný) 192.168.1.---

    Ja vim ze je to ve Vasem pripade asi zbytecne, ale maly nahled do reality fungovani marketingu.

    1) firma ma marketingove oddeleni
    2) to dostava nejaky , prevazne rocni obulus na marketing
    3) jejich nejdulezitejsim ukolem je tyto penize utratit, optimalne tak za polovinu roku - to aby se pristi rok obulus zvetsil - a s nim i jejich premie
    4) jejich schopnost cokoli zaridit je zaporna, proto si najimaji agentury
    5) schopnost zamestnancu agentur je jeste horsi - proto se utraci ve velkem u velkych poskytovatelu reklamich ploch a idealne tam, kde nikdo nemuze zjistit, zda to potencielni zakaznik vubec videl (idealni je na to TV)
    6) zpetne vyhodnoceni provadi ... agentura
    7) podepise se pod nej ... marketing
    8) schvali jej ... manazer

    V zajmu vsech je, aby to "dopadlo dobre", tudiz se vyhodnocuji nesmyslna cisla nesmyslnych vysledku vycucana z prstu, obali se to spoustou grafu a dalsich grafik ... a zavladne vseobecne poplacavani se po zadech, jak jsme to letos zase pekne zvladli.

    Opravdu si myslite, ze firma, ktera chce neco vyhodnocovat, si bude zadavat reklamu na FB? Kde nemuze nijak ovlivnit zda vubec a komu se pripadne zobrazi?

    Mimochodem, jediny opravdu prukazne funkcni marketing je ... sleva. Pokud PR firma zrusi uplne a penize takto ziskane investuje do zlevneni, vyplati se ji to zdaleka nejvice.

    Predstavte si to napriklad u automobilek, kde prodejni cena (krome marzi) je z nejvetsi casti generovana prave marketingem. Nekoupite automobil ktery misto 1/2M stoji 1/4M ? A potrebujete k tomu bilboardy, reklamy v TV atd atd?