Hlavní navigace

Názor k článku CME zažívá těžké období: ruší kanály, osekává náklady a angažuje nové manažery od anonym - Když se podíváte na sledovanost, tak určitá skupina...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2013 12:15

    bez přezdívky

    Když se podíváte na sledovanost, tak určitá skupina lidí sleduje během týdne od 20:00 hlavně seriály. Kolik jich je 2 - 2,5 milionů diváků? Co dělá zbytek - 7,5 mil. diváků od 20:00? Na ně by se měly televize zaměřit a nabídnout jim alternativu. Jde vidět, že je neumí oslovit. Jediná Prima teď dokázala přimět "mladé" sledovat VyVolené, ale hlavně na netu. Nevede tudy cesta? Opravdu je výhodné pro reklamní zadavatele oslovovat stále stejnou skupinu diváků? Jak chtějí oslovit zbytek a nebo tři čtvrtiny lidí nenakupují?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).