Na Dálnici taky jezdí různě veliká vozidla, nákladní, osobní, motorky a každý platí za využívání dálnice dálníční známku a firmy navíc i silniční daň. Je tedy rozdíl, jakým způsobem a pro jaký účel dalnici využíváte.
Internetové připojení je taková datová dálníce k zákazníkovi a mediální domy obsadily velkou část této dálnice, v podstatě se jedná o nadměrný náklad a tudiž významně omezují ostatní datový provoz. Dálnici ani tu datovou nelze donekonečna zdarma rozšiřovat, prostě je potřeba za to zaplatit, stejně jako platí více peněz firmy co jezdí s kamiony, než ty co jezdí osobním vozidlem nebo na motorce.
Takže ne zákazník, ale ti co provozují obrazně řečeno tyto kamiony a to jsou právě mediální domy, které dopravují divákům svůj obsah vč. reklam, které si nechaji velmi dobře zaplatit. No a poskytovatel, tedy ten správce této datové dalnice, nemá z toho nic, jen musí více platit za rozšiřování a údržbu datové dálnice, aby mediální domy mohly provozovat více a více nákladáků ....
6. 1. 2022, 19:47 editováno autorem komentáře