Hlavní navigace

Názor k článku Co přijde po neustávající krizi webovských prodejen? od Ladislav Zajicek - Pane Nebesky, co mne je proboha do vasich...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2000 10:56

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Pane Nebesky, co mne je proboha do vasich stravovacich procesu? Vazne to nevite? Tak vam na to holt odpovim - neni mi do nich absolutne nic. Je to receno dost srozumitelne? A nezda se vam, ze tema veci je o uplne necem jinem? Ale kdyz uz o tom pisete - ja nejim nic zahranicniho, co ma jakoukoli domaci analogii (a jen vyjimecne mimoprazskeho), protoze nechci podporovat zasvinovani prostredi zbytecnymi prevozy neskutecnych kvant zbytecneho zradla pro ukajeni nesmyslnych choutek.
    Komicky genialni jsou vase rady, ze si lidi maj vybrat z konkurencnich vyrobku na Internetu, ale pak si naprosto nezbytne museji jit nechat poradit od kamenneho preprodejce, ktery za ne vsechno rozhodne:)))))))))) Uz dlouho jsem se tak nezasmal...:)
    Pane Nebesky...na webovskych centralizovanych serverech jednak zjistite prd, pokud tomu nevenujete hromady casu, abyste nasel vsechny mozne cenove nabidky a mohl si je porovnavat (porovnavace cen zahrnuji jen neco, navic jim nektere stupidni servery zakazuji prohledavat jejich nabidku). Sire peer-to-peer tohle resi na 100%. Druhak je strasne jednoduche najit v prohledavacich detailni informace k cemukoli - a to na strankach serveru i v tematickych konferencich.
    V zivote me ani omylem nenapadlo, abych se preprodejce ptal na nejaka doporuceni. Pane Nebesky, muzete mi ukazat jedineho preprodejce, ktery posila vsechny lidi ze sveho kramu ke konkurenci?:)))))
    Neslysel jste nekdy o tom, co rozhoduje nejvic pri nakupech zbozi mimo denni potrebu? Prozradim vam to - rozhovory s prateli a znamymi - tzv. "reklama per huba". Jeji ucinek se pohybuje kolem 40% a roste diky inetovym konferencim.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).