Hlavní navigace

Názor k článku Co se ve skutečnosti skrývá za „povinným programováním od první třídy“? od dino - Já netvrdím, že by si dítě tu malou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 10. 2015 12:13

    dino

    Já netvrdím, že by si dítě tu malou násobilku nakonec nemělo zautomatizovat, ono to časem přijde, když soustavně narážíte na potřebu vědět, kolik je šest krát sedm, protože to potřebujete každou chvíli minimálně v matematice a fyzice, tak si prostě časem zapamatujete, že je to čtyřicet dva.

    Jenže je rozdíl mezi tím, zda dítěti řeknete "tohle si teď musíš zapamatovat jako básničku a běda ti, jestli to někdy zapomeneš" a tím, když samo přijde na to, že se hodí si to pamatovat, ale i když to náhodou zapomene, tak se nic neděje, protože přijde na to, jak si to dopočítat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).