Nicméně když už se tedy chcete pouštět do právních kliček, dovolím si Vaši pozornost nasměrovat k platným zákonům. Například zákon 643/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má následující ustanovení v § 8:
Zákaz klamání spotřebitele
a) Nikdo nesmí klamat spotřebitele, zejména uvádět nepravdivé, nedoložené, neúplné, nepřesné, nejasné, dvojsmyslné nebo přehnané údaje anebo zamlčet údaje o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.
Nevím jak vy, ale já v tom vždy zdarma ve světle současného vývoje klamání vidím - a to, že jste měli v podmínkách výhradu změny, na tom nic nemění.
Jiná zajímavá ustanovení můžete nepochybně najít i v obchodním zákoníku, např. § 45:
Klamavá reklama
(1) Klamavou reklamou je šíření údajů o vlastním nebo cizím podniku, jeho výrobcích či výkonech, které je způsobilé vyvolat klamnou představu a zjednat tím vlastnímu nebo cizímu podniku v hospodářské soutěži prospěch na úkor jiných soutěžitelů či spotřebitelů.
Má smysl k tomu něco dodávat? Kdyby to někomu stálo za ten právní spor, ať už by to byl zákazník či konkurenční společnost, CP by to podle mne vysvětloval dost těžko.