Hlavní navigace

Názor k článku Computer Press náhle zpoplatnil freehostingové služby od Martin Kopta - ---> Segment c. 2 se da vychovavat a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 8. 2002 2:14

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    ---> Segment c. 2 se da vychovavat a obvykle toho moc nevi o nabidce na trhu. Muj bratranec, prestoze vi, ze bych mu poradil, me nechtel obtezovat, a tak si zaregistroval domenu pres "silneho marketingoveho partnera" na Seznamu, :-) protoze nic jineho nezna. Zahy jsem zjistil, ze zaplatil vedle ceny domeny jeste dalsich 650 korun za zprostredkovani -- jinde by neplatil navic nic a za tuhle cenu by mel i hosting.

    Po tydnu bratranek zjistil, ze nedostal k domene zadny prostor ani maily. Tak se rozhodl, ze si zaplati ty 3.000 za rocni provoz Sweb Profi (Vreco, kdo byl první, he? :-) V te chvili se mi ale uz chlubil vlastnimi strankami (udelal je v CorelDraw, ktery si legalne koupil -- ale zjistil, ze mu to cele vygenerovalo do obrovskeho JPEGu), a tak jsem stihl vcas zakrocit a donutil ho, aby kdyz uz stejne plati Globe, aby si hosting zridil u jeho pobocky Hosting CZ za Pakatel (dalsich 996 korun v tahu).

    ---> Tohle mam na mysli, kdyz hovorim o velkem potencialu cross-marketingu. Muj bratranek je typickym predstavitelem cloveka, ktery ma penize a chce mit vlastni stranky, ale nema vubec potuchu o tom, kolik to stoji, kde se to kupuje, jak to funguje a podobne. Daroval jsem mu knizku "Dokonaly webdesign" (od CPressu, lektoroval jsem ji), aby nebyl uplne blby. Verim, ze kdyby tam byl kupon na slevu hostingu, vyuzil by ho, protoze nic jineho nezna a nevi, kde hledat (ani nevi, ze se tomu rika hosting).

    Skupina uzivatelu c. 2 je ohromna a nikdo ji nevychovava a nepomaha. Tady se muze CP online chytit a muze k tomu vyuzit medialni silu CPressu a marketingovou spolupraci s InternetShops. Staci par clanku, CD-ROM s nastroji (prilozeny k casopisu) a "uzivatelska prirucka" v PDF nebo we Wordu ke stazeni...

    ---> Segment c. 1 je neuchopitelny a podle me zkusenosti je reprezentovany velmi mladymi lidmi bez vlastnich financnich prostredku nebo lidmi, kteri si web teprve osahavaji. Segment c. 3 jsem CPressu ze stejnych duvodu, ktere uvadis ty, Jirko, rozmlouval jeste behem te zkusebni lhuty, po kterou jsem u nej byl zamestnan. :-)

    Mimochodem, CP online vznikl az v cervnu. Je to samostatna firma a mela by se vyrazne profilovat a odlisovat od CPressu, aby si lide prave nerikali, ze CPress dela vsechno.

    BTW: Jiri Hlavenka nedavno na Zive psal, ze puvodni zamer s Imaginetem byl oddelit cast sluzeb do samostatneho zavodu, a ten pak prodat... Tak premyslim, jestli nechce CPress prodat InternetShops a CP online... Asi spis ne, byla by to skoda, prestoze to oproti nakladatelstvi/vydavatelstvi neni z prijmove stranky zadna velka vyhra -- zatim. Budoucnosti InternetShops v horizontu 10 let prilis neverim, ale CP online ma opravdu velkou sanci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).