Hlavní navigace

Názor k článku Contactel: Bez kontaktu od Vašek - Vážený pane Bolku, mám takový pocit, že Taliban...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 10. 2001 10:45

    Vašek (neregistrovaný)
    Vážený pane Bolku,

    mám takový pocit, že Taliban pomalu, ale jistě proniká i do střední Evropy. Nevím odkud jste, ale v Praze se ženám pipky neříká. Možná tak slepicím, nebo byste si přál označení své osoby PÍPÁK?
    Píšete, že když jste byl u Cesnetu, tak jste měl kontakt přímo na technika. To je sice chvályhodné, ale pokud by měl mít každý zákazník (platící či neplatící) kontakt na techniky i v Contactelu (dále jen CTT), tak se brzy všichni (technici) zblázní a nebude nikdo, kdo by řešil technické problémy.
    Vraťme se však k Vámi tak opovrhovanému Helpdesku. Co jsem si za dobu práce v IT stačil všimnout, tak většina z nich zastává funkci "filtru" mezi zákazníkem a technikem, ale i dalšími lidmi z firmy. Vzhledem k tomu, jak široké spektrum služeb poskytuje CTT bych se divil, kdyby operátoři, muže ani ženy nevyjímaje, věděli všechno. Nedokážu si představit, že je v lidských schopnostech vědět, jak nastavit MX záznamy, nakonfigurovat dialer, nastavit směrování IP adresy, znát Cicso routry, a k tomu třeba ještě nakonfigurovat VPN... Pokud to dokážete Vy, navíc při nějakých mnoha různých dotazech denně, tak před Vámi smekám.
    Operátor je tu dle mého názoru od toho, aby zjistil, co je za problém, a předal ho kompetentním lidem k řešení (technikům, obchodníkům, administrativě...). Při identifikaci problému by měl pomoci i sám zákazník. Dle toho, co jste napsal, usuzuji, že jste spíš práci operátorům ztěžoval. Pokud si člověk myslí, že ví, kde je problém, tak proč to neříct, že.
    K vaší "klasice" (nemyslím, že by DNSky CTT padaly tak často): "Spadla Vám DNSka" napíši jen to, že Vám s tímto problémem jen stěží bude volat někdo na zpět a ptát se Vás přitom na problém s konfigurací! Nejspíše poděkují za ohlášení problému a zavolají, až bude problém vyřešen, pokud si tak budete přát.
    Na závěr jen jedna poznámka. Pokud by se určití zákazníci snažili operátorům pomoci a ne z nich dělat blbce, tak by to asi pomohlo k rychlejšímu řešení problémů a tudíž i k větší spokojenosti. Upřímně doufám, že CTT má jen velmi málo zákazníků, kteří takto znepříjemňují život všem na Helpdesku :o(.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).