Hlavní navigace

Názor k článku Contactel: Bez kontaktu od Vašek - Vážený pane Michale, nevím co Vás vede k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 10. 2001 19:29

    Vašek (neregistrovaný)
    Vážený pane Michale,

    nevím co Vás vede k tomu, že musí na reakce ohledně operátorů odpovídat nutně lidé z CTT. Protože situace se zákazníky schválně znepříjemňující život je ve všech firmách stejná.
    Píšete, že operátor by měl i pomáhat. A co si myslíte, že dělá? Jenže se dá těžko pomoci někomu, kdo dělá ramena a předem předpokládá, že operátor je idiot, nebo pipka? Bohužel se pak ve většině případů dá jen stěží něco dělat.
    Přejít k Vaší verzi úvodu by bylo celkem zcestné. Jak by mohl operátor předem vědět, že dokáže společně se zákazníkem problém vyřešit? Pokud to dokážete Vy, tak smekám.
    Ještě poznámka k záznamníkům. Opravdu si myslíte, že by stačil záznamník? Proč ne rovnou cvičené opičky, že.