Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ dostal do ruky novou zbraň, může snáze otevřít cestu pro virtuály od Tomas - Asi by jste se divil, ale 95% klientů,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2012 10:15

    Tomas (neregistrovaný)

    Asi by jste se divil, ale 95% klientů, kteří se u nás rozhodnou změnit operátora, tak jsou aktivně navolaní a tedy opravdu v mizivém procentu se zajímají o úsporu z vlastních sil. Nabídka logicky veřejná není a já v tomto ohledu přímo operátora chápu. Akviziční nabídky jsou totiž mnohem agresivnější, než retenční a pokud by třeba snížení tarifu o 70% vypustil marketing, tak to samozřejmě budou chtít i stávající klienti. A jistě, i u operátora platí pravidlo, že dokud je stávající klient jakžtakž spokojený a neozve se sám, tak se mu samozřejmě proaktivně nenabízí....

    Navážu ještě na svou první větu, že těch 95% klientů, kteří se rozhodnou nabídky využít, jsou ve velké většině v šoku, kam se především ceny po těch 2 letech opět snížili (řádově o 50-80% u firmy dejme tomu 5-20 SIM) Bez našeho kontaktu si většinou nechají pouze udělat "optimalizaci" od stávajícího operátora, kde ušetří třeba 20-30%. Takže jsou všichni "spokojení"....
    V lepším případě se jim smlouva automaticky prolonguje za stávajících podmínek. Ano, můžete namítat, že to je každého chyba a jejich věc.... ovšem většina lidí řeší svůj business a nemají "čas" hlídat si konec každé smlouvy. Co je pak špatného na tom, že se jim náš obchodník jednou za 2 roky ozve, zda si chtějí udělat porovnání a nebo jsou happy u stávajícícho operátora. Staší ANO/NE a Vám ten hovor zabere ani ne minutu....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).