Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Ctenar - Konečně to někdo pojmenoval přesně tak, jak to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2003 8:24

    Ctenar (neregistrovaný)
    Konečně to někdo pojmenoval přesně tak, jak to je, tedy že alternativní provideři nejsou svatí archandelé, kteří bojují proti ČTc za práva zákazníků, ale že někteří z nich jsou dost neomalení (a možná to moc lidí neví, ale tyto případy se týkají především společnosti Contactel, která se dodnes k případům zodpovědně nepostavila). Pochopitelně že základem je prevence uživatelů, ale podobné praktiky sráží kredit žlutých linek a tím hodně poškozuje solidní firmy. Pokud můžu poprosit redakci Lupy, zkuste zatlačit na Contactel a vytahejte z nich ty informace vy. Oni dělají mrtvé brouky a zásadně se ke žlutým linkám nevyjadřují.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).