Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Robert Němec - Některé marketingové "odborníky" vážně nechápu. Strčit na LUPU...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2003 8:38

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Některé marketingové "odborníky" vážně nechápu. Strčit na LUPU reklamu upozorňující na dialery je asi jako upozorňovat instalatéra na to, že se občas v panelácích ucpe odpad. :-( O znalosti marketingu osoby, která o tom rozhodla, vážně pochybuji.

    Bohužel to není jediný příklad. Každou chvíli za mnou přijdou klienti "že jim volali ze serveru X s úžasně výhodnou nabídkou". (Že jim chybí ucelenější marketingová koncepce jako taková pominu.) Nabídka serveru X nebo portálu Y přitom ve skutečnosti zas tak moc výhodná není. Zjistím, co ve skutečnosti potřebují (vyhodit pár desítek tisíc umí každý) a pokaždé jsem přišel na lacinější a efektivnější prostředky než jim nabízely ony servery. A přitom se jednalo o marketingové "odborníky"! Co dnes ty školy nevypouští na světlo Boží... :-(

    Sorry za OT, ale vyhazování peněz za neefektivní reklamu mě občas nadzvedne ze židle.