Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Ladislav N. - Mně to připadá spíš jako další "mlžení" kolem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2003 13:33

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    Mně to připadá spíš jako další "mlžení" kolem podvodných přesměrování linek (v čí prospěch?)...

    "...Co však nechápu, je vlna negativních emocí namířená proti Českému Telecomu - ta se mi zdá v tomto případě do značné míry neoprávněná. V jeho síti, alespoň dle jeho tiskového mluvčího, žádný podobný případ nebyl. A za zneužití číslovacích plánů alternativních operátorů jsou odpovědní alternativní operátoři, kteří poskytovatelům obsahu žluté linky prodávali..."

    Věřit tiskovému mluvčímu Českého telecomu, to snad nemyslíte vážně....(?!)

    Český telecom tyto linky nabízí a za jejich blokování (rozuměj - jistotu zákazníka, že nebudou "náhodně" zneužity, vyžaduje nemalé poplatky. Viz:
    http://www.telecom.cz/sluzby_home/telefonni_sluzby/sluzby_k_telefonni_lince/omezeni_odchozich_hovoru_provozovatel.php
    Copak Český telecom s těmito linkami nemá nic společného? (To se týká samozřejmě všech drahých linek - i volání do zahraničí...) Že tyto linky dál komusi přeprodává, to už je jeho věc, která mě jako uživatele sítě Českého telecomu nemusí vůbec zajímat!

    Vzhledem k dnešnímu "aprílovému datu" ale nechci opakovat argumenty, které jsou již v diskusích k předchozím článkům. Je jasné, že je zde silná skupina těch, kteří na aplikacích "platebních kanálů" vydělávají dost peněz a mají obavy, aby tyto platební kanály nebyly (z důvodů přiměřené ochrany spotřebitele proti jejich zneužití) omezeny způsobem, který by jim snížil výnosy. Takovým omezením by byla třeba nutnost "odblokovat" defaultně zakázaný přístup k těmto linkám (i kdyby nestálo ani korunu...). A to je námět pro ty, kteří se zabývají ochranou zákazníka před zneužitím (byť jen z neznalosti)...