Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Ctenar - Ach bože, tohle co tu píšeš je totální...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2003 14:07

    Ctenar (neregistrovaný)
    Ach bože, tohle co tu píšeš je totální blábol
    ....Že tyto linky dál komusi přeprodává, to už je jeho věc, která mě jako uživatele sítě Českého telecomu nemusí vůbec zajímat!.....
    Nikdo nic neprodává, tyto čísla jsou alternativním operátorům přidělený od ČTU, Telecom pouze na základě příkazu a smluv zajišťuje spojení mezi zákazníkem, ústřednou a posléze přepojením na alternativního operátora. Ten posléze přepojí toto na svého zákazníka, který si u něj žlutou linku objednal. Je to srozumiteně vysvětlené?
    ČTc si žluté linky a jejich provozovatele hlídá, ale pochopitelně pouze ty, kteří si u něho službu objednali, na firmy, kteří jsou i jiného operátora páku nemá. Kdybys ty si objednal službu volání přes alternativního operátora, taky by na tebe Telecom nemohl, to je celkem logické. Telecom by ti jen poslal v podstatě společný účet za stanici + za toho alternativního operátora, zaplatíš to najednou a peníze jsou převedeny operátorovi.
    O obráceném způsobu, tedy zablokování všech čísel a odblokování jen na požádání snad ani nemá cenu hovořit, to je demagogie. A poplatek za zablokování je jednorázový a slouží k pokrytí nákladů, tedy tvého zavolání na zelenou linku (která je zdarma), zaplacení času operátorky, která se ti věnuje, administraci, mechanika, který provede zablokování na ústředně (pochopitelně v počítači) atd. Ale nevidím jediný důvod, proč by Telecom, měl všem hromadně zablokovat žluté linky, dokážeš si představit ten křik zrovna třeba těch alternativních operátorů, že jim Telecom záměrně brání v provozování těchto výdělečných služeb?