Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Ladislav N. - "...Stačí si jen vybrat..."Tak vidíte, že to jde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 4. 2003 19:24

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    "...Stačí si jen vybrat..."

    Tak vidíte, že to jde i slušnější formou...
    :-)
    S tím výběrem to asi tak snadné není. Cena je monopolně určena Českým telecomem a alternativní operátoři zatím sbírají jen "drobky".

    Jenom drobná kalkulace:
    Pro mne bylo jasným řešením připojení na internet od jiné firmy než od Českého telecomu (Netbox 64/128 kb/s paušál 499,- měsíčně). Když to porovnám s "holým" poplatkem HomeInternet ČTc 399,- měsíčně s kreditem 13 hodin mimo špičku, měsíčním poplatkem za blokaci 42,- (tedy celkem 441,- /měsíčně) a dalším "balíkem" peněz za provoz navíc, tak vidíte ten nepoměr v poskytované ceně a službě. Většina lidí v ČR ale možnost volby nemá téměř žádnou. Proto považuji za potřebné upozorňovat na nezájem monopolu udělat cokoli ve prospěch zákazníka a jeho bezpečnosti. Měsíční poplatky za blokaci nechtěných "služeb" jsou jen typickou ukázkou přístupu ČTc k problému.