Hlavní navigace

Názor k článku ČTÚ řeší kauzu nadměrných telefonních účtů od Zdenek Sindelar - Já vycházím z běžné praxe, kdy zákazník má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2003 11:12

    Zdenek Sindelar (neregistrovaný)
    Já vycházím z běžné praxe, kdy zákazník má možnost (za paušální poplatek či zdarma v rámci nabídky služeb) předem zvolit služby, které bude používat a které ne.

    Hmmm... tak tedy Telecom oznami, ze zvysuje mesicni pausal o 50 korun, ovsem v ramci nej budete mit sluzbu blokovani nekterych hovoru zdarma. Budete spokojen? :) Budou spokojeni ti, kteri tuto sluzbu pouzivat nechteji? Budou spokojeni panove O P a Q, kteri tuto sluzbu chteji vyuzivat v jinem rozsahu, nez bude "zdarma" v ramci pausalu?

    Možná by se postup Českého telecomonopolu dal přirovnat k vázanému prodeji košile v jednom balení s ponožkami, které se mi barevně k té košili nehodí. Pokud ale odmítnu nákup této kombinace, obchodník mi prodá košili dráž, než ono balení s ponožkami...

    Zrejme proto, ze vyrobce dodava obchodnikovi jenom velmi bytelne krabice obsahujici ponozky a kosili. A rozrezani te krabice a zabaleni kosile zvlast bude obchodnika stat nejakou namahu, cas a tedy penize.

    Tak tohle mi chcete vnucovat? Proč? Jakou k tomu máte motivaci?

    Vy jste snad agent Mulder nebo co ...