tak takovy kraviny jsem psal vice na http://jirilaska.cz
Hmmm... tak tedy Telecom oznami, ze zvysuje mesicni pausal o 50 korun, ovsem v ramci nej budete mit sluzbu blokovani nekterych hovoru zdarma. Budete spokojen? :) Budou spokojeni ti, kteri tuto sluzbu pouzivat nechteji? Budou spokojeni panove O P a Q, kteri tuto sluzbu chteji vyuzivat v jinem rozsahu, nez bude "zdarma" v ramci pausalu?
Možná by se postup Českého telecomonopolu dal přirovnat k vázanému prodeji košile v jednom balení s ponožkami, které se mi barevně k té košili nehodí. Pokud ale odmítnu nákup této kombinace, obchodník mi prodá košili dráž, než ono balení s ponožkami...
Zrejme proto, ze vyrobce dodava obchodnikovi jenom velmi bytelne krabice obsahujici ponozky a kosili. A rozrezani te krabice a zabaleni kosile zvlast bude obchodnika stat nejakou namahu, cas a tedy penize.
Tak tohle mi chcete vnucovat? Proč? Jakou k tomu máte motivaci?
Vy jste snad agent Mulder nebo co ...
Obavam se, ze neexistuje zadne duveryhodne vysvetleni, proc by predestrene argumenty platily a meli mit vahu jen v pripade "N", ale nemeli by mit naprosto stejnou (absolutni) vahu i v pripadech O, P a Q - a tak by, zrejme, operatori meli poskytovat (zdarma, pochopitelne) i tyto sluzby.
Tak co - uz je vam na pouzite argumentaci pana N take neco divneho ?
Pokud si chcete něco přečíst o tématu, o kterém zjevně víte kulový, zkuste to třeba tady. :))
a) rozdělení částky 60 Kč/min je zhruba následující: DPH 3 Kč, ČTc 5 Kč, alternativní operátor a provozovatel obsahu zbývajících 52 Kč v poměru, který neznám (záleží na jejich smlouvě).
b) převedení čísel pro připojení k internetu se speciálním tarifem na série 976 xxx xxx (max cena 50 Kč/min) požaduje ode všech operátorů ČTÚ (viz číslovací plán). I u těchto čísel (provozovatelů) nicméně vyžadujeme dodržování striktních podmínek - maximální délka připojení, jasné informování o podmínkách, včetně ceny.
Po ostatních operátorech chceme jediné - aby stejná pravidla také zavedli pro své mluvní partnery a zamezili tak dalšímu fungování nesolidních firem. V naší síti se to daří. Pokud má ovšem kterýkoliv alternativní operátor "benevolentnější" přístup, problematičtí poskytovatelé se přesunou k němu. Poškozeni však jsou opět naši klienti.
Další informace zájemci naleznou na našich stránkách věnovaných této problematice.
Ale otazka je znova - jsou znama konkretni volana cisla? To prece neni zadne obchodni tajemstvi! Pokud budou nekde zverejnena tak mi nerikejte ze 'zvedavy narod cesky' by nekde nenasel nebo nevygoogloval komu to muze patrit...
Bohužel to není jediný příklad. Každou chvíli za mnou přijdou klienti "že jim volali ze serveru X s úžasně výhodnou nabídkou". (Že jim chybí ucelenější marketingová koncepce jako taková pominu.) Nabídka serveru X nebo portálu Y přitom ve skutečnosti zas tak moc výhodná není. Zjistím, co ve skutečnosti potřebují (vyhodit pár desítek tisíc umí každý) a pokaždé jsem přišel na lacinější a efektivnější prostředky než jim nabízely ony servery. A přitom se jednalo o marketingové "odborníky"! Co dnes ty školy nevypouští na světlo Boží... :-(
Sorry za OT, ale vyhazování peněz za neefektivní reklamu mě občas nadzvedne ze židle.