Hlavní navigace

Názor k článku Skylink a CS Link čelí dalším dvěma správním řízením ČTÚ, servisní poplatek to nezastaví od Ivan z Kolína - Pokud zákazník včas odejde, stane se bývalým zákazníkem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2012 22:24

    Ivan z Kolína

    Pokud zákazník včas odejde, stane se bývalým zákazníkem a nezaplatí nic. Že je provoz základní nabídky z peněz nasyslených za prodeje "předplacených" karet nezajímavý se dá pochopit. Korektní by ale bylo zavést u nově zakoupených karet základní nabídku jako placenou (třeba za těch 29 Kč) a nemaskovat to nějakými špinavými právnickými triky s retroaktivním účinkem.
    Že to dělá i stát (viz zdanění solární energie, stavebního spoření, zrušení 15letého osvobození od daně z nemovitosti u nových staveb...) ještě neznamená, že to není trestuhodné. Ono taky (bohužel) nejspíš i na ten stát dojde. Nalákat na extrémně výhodné podmínky masy a pak ty podmínky změnit, je i podle vělké části právníků pěkná čuňárna hraničící s podvodem (že je klamáním, o tom nepochybuje snad žádný soudný člověk).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).