Mám podobnou zkušenost s Nokia Bunus Clubem. Nenadelate nic. Zkratka kdyz zjisti ze email nejde dorucit poslou ho z jineho emailu. A pak maji jeste tu drzost poslat po mesici email, ve kterem se opet ptaji na souhlas a prosistotu 2x. Odpovedet neni kam, zpatecni email neexistuje.
Return-Path: <clubnokiacareline.cze@nokia.de>
Delivered-To: im@point.cz
Received: from dekreex03.sitel.de (unknown [195.62.124.176])
by praha.point.cz (Postfix) with ESMTP id 23FBD1352A4
for <im@point.cz>; Tue, 16 Jul 2002 14:28:06 +0200 (CEST)
Received: by DEKREEX03 with Internet Mail Service (5.5.2650.21)
id <NLZF2MVD>; Tue, 16 Jul 2002 14:20:20 +0200
Message-ID: <94A40AC6B632D611BF470002A509526E019A38ED@DEKREEX03>
From: Club Nokia Careline Cze <clubnokiacareline.cze@nokia.de>
To: "'im@point.cz'" <im@point.cz>
Subject: PC/ZLA/16.7.2002/OC
Date: Tue, 16 Jul 2002 14:20:20 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Mailer: Internet Mail Service (5.5.2650.21)
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-1"
Vazeny pane,
dekujeme ze jste kontaktoval Club Nokia Careline.
Omlouvame se za mnohonasobne zaslani zprav Zvuk nebo ticho, ktere Vas chybou
naseho serveru obtezovaly.
Prosime kontaktujte nas na nize uvedenem cisle ve veci upresneni Vasich dat
v klubu Nokia. Tento pozadavek je psan na zaklade Vaseho prichoziho E mailu.
Dekujeme.
Mate-li nejake dalsi dotazy, muzete se na nas opet obratit.
Muzete nam zavolat od Po-Pa od 09:00 - 17:30 hodin pod cislem (02) 21 85
85 85 nebo poslete e-mail.
S pozdravem
Zbynek Laza
Nokia Service Professional
Club Nokia Careline