Hlavní navigace

Další kandidátský projekt: Tomáš Kopečný o spojení České televize a Českého rozhlasu

20. 4. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ KANDIDÁTSKÝ PROJEKT – PR manažer Tomáš Kopečný považuje současnou situaci za ideální pro sjednocení obou veřejnoprávních institucí.

Majitel PR agentury Topart Media Tomáš Kopečný se posledních patnáct let věnuje poskytování tiskového servisu a služeb public relations pro řadu institucí v oblasti kultury, zdravotnictví nebo neziskového sektoru. V mediální oblasti se pohybuji opravdu dlouho, za tu dobu jsem mnohokrát zažil moment, kdy se otevřela otázka případné optimalizace činností České televize a Českého rozhlasu. Nikdo však nenalezl tolik odvahy se o tento krok alespoň pokusit, píše ve svém kandidátské projektu na pozici generálního ředitele České televize Kopečný. 

Příkladem mu prý ale rozhodně není slovenská mediální scéna, kde podle jeho slov došlo ke spojení veřejnoprávních institucí v zájmu záchrany jedné z nich. Slovenský příklad podle Kopečného u nás neplatí už jen z toho důvodu, že tuzemská veřejnoprávní televize je i přes nepříznivé podmínky s odlivem příjmů za reklamu a více méně konstantní výši koncesionářských poplatků institucí v poměrně slušné ekonomické kondici.

Majitel PR agentury Tomáš Kopečný.

Televize i rozhlas pod jednou střechou

To samé pak platí i o Českém rozhlase. A právě tato fakta považuji za ideální situaci, abych se během svého případného ředitelování veřejnoprávní televize pokusil, navzdory trendům přebujelého veřejného sektoru, o získání veřejné, odborné i politické podpory seriózně pracovat na projektu Optimalizace činností České televize a Českého rozhlasu. Ten by logicky vyústil ve sjednocení obou veřejnoprávních institucí pod jednu střechu, plánuje Kopečný.

BRAND24

KE STAŽENÍ: KANDIDÁTSKÝ PROJEKT TOMÁŠE KOPEČNÉHO

Od tohoto projektu, který chtěl Kopečný blíže představit Radě České televize během ústního slyšení, si slibuje především větší efektivitu práce a také optimalizaci nákladů v oblasti výroby, lidských zdrojů a správy budov. Přidanou hodnotu uvažovaného kroku spatřuji rovněž v personální synergii obou veřejnoprávních institucí, a to především v oblasti výroby obsahu, dodává Kopečný.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).