Dobrý den, též jsme poškozeným. Nezaplatili nám dosud kolem 70 tis z akce, která skončila na konci května. Bohužel jsme pořád doufali, že nám peníze pošlou a uzavřeli jsme s nimi další smlouvu. Dnes je u nás ještě 22 nevybraných voucherů, jenž mají platnost do prosince. Byl by na Vás nějaký kontakt pro podání společné žaloby?
Dobrý den
již jsem podal žalobu na serveru hromadné žaloby kam je třeba se připojit s Vaší pohledávkou. také si sledujte insolvenční rejstřík kam je třeba ve lhůtě podat pohledávku. Již se objevily dnešního dne na insolvenčním rejstříku firmy BonyBony,Kolektiva s.r.o,Megasleva.
Pokuď máte zájem můžete mě kontaktovat na tel. 607207895.
Dobrý den
již jsem podal žalobu na serveru hromadné žaloby kam je třeba se připojit s Vaší pohledávkou.Také si sledujte insolvenční rejstřík kam je třeba ve lhůtě podat pohledávku. Již se objevily dnešního dne na insolvenčním rejstříku firmy BonyBony,Kolektiva s.r.o,Megasleva.
Pokuď máte zájem můžete mě kontaktovat na tel. 607207895.
Dobrý den
již jsem podal žalobu na serveru hromadné žaloby kam je třeba se připojit s Vaší pohledávkou. také si sledujte insolvenční rejstřík kam je třeba ve lhůtě podat pohledávku. Již se objevily dnešního dne na insolvenčním rejstříku firmy BonyBony,Kolektiva s.r.o,Megasleva.
Pokuď máte zájem můžete mě kontaktovat na tel. 607207895.
Dobrý den,
Bonybony je společný server s megaslevou. Platí to i pro ní? zaplatila jsem vouchery a příští týden jsem měla mít rezervaci na pobytu, který jsem zaplatila, ale zrušili mi jí, kvůli tomu, že megasleva nedoručila peníze. Na jejich infolinku se nelze dovolat. Takže stačí zajít do banky a reklamovat transakci ikdyž už byla platba odeslaná? vrátí mi peníze tak zpět?
Děkuji za odpověď
Reklamovat transakci není tak jednoduché.Nevím, kdy jste peníze odesílala ale pokuď to bylo po vyhlášení insolvence, tak se domnívám, že by to moho uspět. Uvedené firmy po vyhlášení insolvence mají obstavený majetek ( hmotný i nehmotný) a tedy nelze již s účtem manipulovat. Zkuste se tedy obrátit na svůj peněžní ústav a uvidíte?
Pane Dočekale, Vy jste takový imbecil a rejpal, nekomentujte ostatní servery a lépe se věnujte svému podřadnému zboží, které prodávate na svém Zbožomatu od Číňanů ze Sapy a nerejte do slušných lidí, kteří chtějí pracovat. Vaše skrytá reklama rádoby schovaná za kritiku firem a lidí, o kterých víte pramálo, vznikající na základě Vašich dohadů vytváří nesmyslné kauzy a bludy. Raději se věnujte práci. Stále kritizujete slevové portály a lidi, kteří tam dodávají zboží, a přitom tam sám prodávate to stejné zboží. Očerňovat konkurenci rozhodně není správná cesta k úspěchu. Tato praktika se Vám rozhodně jednou vymstí. Snažte se věnovat svým aktivitám a zameťte si před vlastním prahem.
Vzhledem k tomu, že spadáme do kategorie drobných věřitelů s největší pravděpodobností nebude (na serveru hromadné žaloby) založena hromadná žaloba na firmu Kolektiva s.r.o. Vysvětlím proč? Firma Kolektiva s.r.o je v insolvenčním řízení a není vydělečně činná a tudíž veškeré služby spojené s právní pomocí a uplatnění pohledávky v insolvenčním řízení bychom si museli hradit sami ( cca 1000.- Kč) a tímto by se zvýšila finanční ztráta. Uvedená firma po sobě zanechala veliké pohledávky a jmenný seznam věřitelů ale co je podstatné taky velice malý hmotný a nehmotný majetek a většina pohledávek je prakticky nevymahatelná. Z tohoto důvodu by bylo založení hromadné žaloby kontraproduktivní. Není ale řečeno, že není možné si pohledávku uplatńovat v insolvečním řízení( formulář je ke stažení na serveru Justice .cz) ale je potřeba si hlídat 30 denní lhůtu od vyhlášení úpadku uvedené firmy ( odkaz justice .cz - insolvenční řízení). Je tu i možnost připojit se k civilní žalobě. Bohužel je mi nesmírně líto ale více toho udělat zatím nelze.
Domnívám se, že větší problém mají poskytovatelé služeb než majitelé voucherů. Majitel voucheru totiž zakoupil zboží, v tomto případě voucher na slevovém portále. Tedy tento obchod byl uzavřen a úspěšně dokončen. Potíž je v tom, že obchodníci či hoteliéři si to vykládají tak, že majitel voucheru má obchodní vztah s Kolektivou s.r.o. a nikoli s ním, takže nemusí poskytovat žádné služby, protože nedostali od Kolektivy zaplaceno. Jenže to je omyl - oni se rozhodli prodat vouchery prostřednictvím společnosti Kolektiva s.r.o. a to, že za ně nedostali zaplaceno není problém zákazníků, ale jejich. A protože jsem také majitelka voucheru, tak zvažuji stížnost na ČOI a případnou žalobu na poskytovatele služeb - nejde mi o žádnou významnou částku, ale o princip. Koupila jsem si voucher, služby objednala přes web přesně dle podmínek, objednávku mi potvrdili, ale když jsem přijela na místo, tak mi sdělili, že mi nic neposkytnou. Toto jednání mne tak rozčílilo, že jsem se rozhodla přistoupit k výše popsanému. Opravdu totiž není problém můj, že si pro prodej voucherů zvolili nespolehlivého partnera.
Dobrý den, nemáte zase až tak pravdu. Poskytovatelé služeb mají se slevovým portálem určitě nějaké smluvní ujednání ( podmínky poskytovaných služeb a platbu za ujednané služby od slevového portálu). Pokuď některá strana porušila smluvní ujednání ( v tomto případě je to Kolektiva s.r.o) druhá strana automaticky odstoupí od smlouvy a ujednané služby neposkytuje. Domnívám se, že si budete muset uplatňovat vzniklou škodu sama u insolvenčního soudu.
Jako poskytovatel mám právo pro porušení podmínek ve smlouvě ze strany kolektiva s.r.o. vypovědět smlouvu., tudíž nevyužité vouchery v tu chvíly jdou za společnostíá kolektiva.s.r.o .
Využité vouchery jdou za poskytovatelem, a ty nevyužité vouchery na základě výpovědi poskytovatele služeb vůči kolektivě.sr.o je třeba vymáhat u nich.
Dobrý den. Máte smluvní ujednání s poskytovatelem služeb ( slevový portál), kde jste si objednal na základě podmínek nějakou službu za kterou jste slevovému portálu zaplatil požadovanou částku. Tudíž jak jste napsal je třeba vymáhat dlužnou částku u slevového portálu v insolvenčním řízení ( přihlásit si tam pohledávku). V tu chvíli jste se stal jedním z mnoha věřitelů fa Kolektiva s.r.o.
Dobrý den,
mohl by jste prosím na tyto stránky vložit odkaz na Vámi zmiňovanou hromadnou žalobu?
Na stránkách www.hromadnezaloby.cz jsem bohužel žalobu na megaslevu nebo na kolektivu nenašel :-(
Děkuji
lidi, rozlučte se s penězma a radši se s tim vyrovnejte, já to taky těžce nesu, ale život je moc krátkej, abych si ho ještě zkracoval dohadováním se a taháním se o tisicovku s nějakou pakáží, která okrádá lidi, je to smutný a je mi z toho zle, ale peníze nikdy neuvidíme, ty už jsou někde v Německu u polovičního vlastníka společnosti. pěkný den, povzneste se nad to jako já s tím, že už si nikdy nekoupim žádný voucher přes internet, kromě slevomatu
Dobrý den. Zde je možnost se obrátit na orgány činné v trestním řízení ( škoda zde přesahuje částku 5000.-Kč) a podat trestní oznámení ( civilní žaloba). Druhá možnost je uplatnit vaší pohledávku u insolvečního soudu za dodržení stanovených podmínek ( přihlásit pohledávku). Určitě ještě doporučuji vše prokonzultovat s právním zástupcem .
Dobrý den. Nevíme, jaké konkurenční zájmy hájíte. Pokud Vám přišly nějaké peníze se zpožděním, přijměte naši omluvu. Doba velmi tvrdého konkurenčního boje, kdy velká část slevových portálů zkrachovala a ukončila své podnikání, alespoň krátkodobě ovlivnila i ty slevové portály, které konkurenční boj přežily a nadále se snaží svým zákazníkům zprostředkovat výhodné nabídky. Berslevu.cz v současné době patří mezi nejsilnější slevové portály. Svědčí o tom růst této firmy i počet zákazníků. Nevím, co jste viděla na recenzích na Skrz.cz. Před chvilkou jsem tuto rubriku prostudoval a žádné negativa spojená s Berslevu.cz jsem zde nenašel. Chtěl bych zároveň podotknout, že nevymáháme smazání negativních názorů. Svědčí o tom i tento Váš příspěvek. Snaha o mazání negativních recenzí je velmi kontraproduktivní. Pokud příspěvek smažete, daného autora to většinou naštve a hned se objeví kritika ještě větší. Z toho důvodu strategii mazání nevyužíváme.
Dobrý den,
ČOI má ve své náplni sledovat všechny obchody, ať zprostředkované, či přímé, bohužel ti kteří byli KS vyřazeni z odškodnění,jsou zpravidla majitelé poukazů stokorunových hodnot a v tomto případě by bylo podání žaloby nerentabilní a navíc Kolektiva nemá prostředky na odškodnění, vždyť z toho to celé vzniklo.
POZOR NA BERSLEVU, jsou podvodníci!!! PR :-)))
Dnes se tváří jako sdružovač slevových nabídek.
Všechny varuji před obchodováním a nakupováním se slevovým portálem BERSLEVU.CZ provozovanou firmou Rabator s.r.o.,
která byla donedávna vlastněná dvěma majiteli: Davidem Antićem, Tomášem Filipem a v čele s obchodní ředitelkou Petrou Kůlovou,
jakousi jejich tiskovou mluvčí neboli profesionální lhářkou – v posledním měsíci byla firma přepsána na bílého koně z RUMUNSKA pana CONSTANTINA CIUNTU.
Vše nasvědčuje podvodnému jednání a firma už značnou dobu neplatí dodavatelům za uskutečněné služby. Pokud zákazníci stornují slevový voucher,
ani oni nedostávají peníze zpět, nereagují, neřeší…Jednoznačně jsou peníze používány na jiné aktivity a nic si nikdo na této firmě nevezme.
Původní majitelé DAVID ANTIĆ a TOMÁŠ FILIP v pohodě podnikají dál.
David Antić, provozuje jako spolumajitel WIN - World Investment Negotiant s.r.o. - Ičo: 27400646, kde láká lidi na investování majetku,
na což reagovala ČNB takto- https://www.cnb.cz/cs/spotrebitel/ochrana_spotrebitele/upozorneni/upozorneni_win.html) a Tomáš Filip provozuje několik restaurací:
Club Club, Sky, Merlin. – Ičo 67415571 Na BERSLEVU je takřka nemožné se dovolat.
Dříve to šlo aspoň na info linku a možná tak po 30 urgencích na Petru Kůlovou, která naslibovala, jak vše uhradí – nastaví splátkový kalendář.
Hlavně ať akce jedou dál. Varuji všechny před tímto podvodným jednáním. Pokud vám společnost dluží peníze, nevrátili vám neprodané zboží,
které jste dodali na jejich sklad na Benátské 1714/7, 128 00, Praha 2, nereagují na reklamace a máte smlouvy ještě před převodem firmy z 16. září 2015,
zodpovědné osoby jsou právě pan Antič a pan Filip. Doporučuji podávat trestní oznámení právě na tyto osoby a firmu ještě před převodem. Očividně vše dobře naplánováno.
Původní vlastníci založili firmu 22. září 2010
jméno: Tomáš Filip
funkce: jednatel
ve funkci: od: 22.9.2010
jméno: David Antić
funkce: jednatel
ve funkci: od: 22.9.2010
a nově ji převedli 16. září 2015 na :
CONSTANTIN CIUNTU
Den vzniku funkce: 16. září 2015
Tak hodně štěstí…
Všichni Ti, kteří své nákupy na Bonybony zaplatili platební kartou, nemusejí nic sledovat, ani se nikam hlásit jako věřitelé. Stačí zajít do banky, která kartu vydala a reklamovat tyto transakce s důvodem "Nedodané zboží/služby". Peníze dostanou zpět. Zaplatí to vše banka, která Bony karty procesovala a věřitelem se stane ona. Karty nejsou tak úplně špatné.