No to je zase odborníků... Kolik minut celkem jste přemýšlel o tom, co by se mělo a nemělo učit?
SŠ jsou také všeobecná gymnázia. Ta mají už podle názvu nabízet obecné základy všech oborů pro přípravu k vysokoškolskému studiu. Nemalá část z budoucích studentů VŠ jde na přírodovědné obory, kde budou nějakou elementární algoritmizaci potřebovat, byť třeba jen formou skriptování v nějakém nástroji. Nejen ajťáci, ale elektrotechnici, fyzikové, matematici/statistici... Přesto nabízíme programování jen jako seminář, v běžných hodinách je to opravdu jen elementární algoritmizace. Tahle "reforma" to chce cpát na ZŠ.
Jinak v druhém odstavci si protiřečíte. Prvně zesměšňujete potřebu typografických znalostí a pak si stěžujete, že lidi neumí používat správně tabulátor a zarovnávání. Jak to mají znát, když tvrdíte, že typografické znalosti nepotřebují?