Hlavní navigace

Názor k článku Datové schránky: co dělat, když vám přijde něco omylem? od Lajos - A vynikající je, když se orgány Policie ČR...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2010 23:23

    Lajos (neregistrovaný)
    A vynikající je, když se orgány Policie ČR dosud nenaučily, že v rámci územně členěného statutárního města má magistrát města i jednotlivé městské obvody své datové schránky (jsou to odlišné správní orgány - magistrát nevidí do jejich spisů a obráceně) - a vše posílají do DS magistrátu. 2 měsíce jsme se snažili "přeposílat" zprávy městským obvodům a průběžně policii telefonovali, že to posílají chybně. Nyní jim to nemilosrdně vracíme - je totiž uživatelsky příjemnější zásilku vrátit, než přeposlat. Bohužel dáma na policii to stále nechápe a usilovně odesílá magistrátu tutéž zprávu adresovanou městskému obvodu. Vzhledem k naprosté absenci uživatelského komfortu ISDS odmítám nadále ztrácet jednu pracovní sílu na to, aby za policii dělala pošťáka.
    Příklad z praxe:Policie potřebuje informaci, zda nějaký podezřelý byl řešen pro přestupek - postup před DS - dotázaný správní orgán dal na žádost razítko "nemá záznam" a vrátil to zpět - rychlé, elegantní. Nyní se žádost vytiskne, dá se na ni razítko "nemá záznam", naskenuje do pdf a čtvrt hodiny odesílá do DS (uživatelská nepřívětivost). DS u policie končí na úrovní krajského ředitelství, takže tam, kde dříve spolu komunikovaly nižší články, nyní s DS byrokracie ještě více vzrostla. Opravdu pokrok. Vrchol je, když jedna žádost přijde od policie faxem, poštou a ještě do DS.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).