Hlavní navigace

Názor k článku David Eiselt (Cestujlevne.com): Cestovky nevymírají, ale stagnují od xls - Zase to vypadá na vítězství marketingu nad zdravým...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 4. 2015 14:09

    xls (neregistrovaný) 194.228.13.---

    Zase to vypadá na vítězství marketingu nad zdravým rozumem, tj. když se přidá do názvu webu levně, tak se o to "levně" zároveň zvýší cena nabízených letenek. Kontrolováno ve více vyhledávačích pro stejné letenky.

    Jinak pán si asi nezkoušel nikdy koupit zájezd po internetu. Většinou to probíhá tak, že když kliknete na banner s nějakou nabídkou, tak po rozkliknutí je jako na potvoru ta cena úplně jiná. No a když to přece jen překousnete a odešlete objednávku, tak vám po půldni nebo taky 2 dnech přijde mail ve smyslu, že tohle nebo za tuhle cenu sice už nemají, ale nabídnou vám něco úplně jiného... A když už na něco pošlou smlouvu, tak chtějí podepsanou smlouvu a platbu okamžitě, vám nejsou schopni pak vrátit podepsanou smlouvu ani v řádu týdnů.

    Zkoušel jsem takhle poslat rodinku v létě k moři. Když jsem si tohle kolečko absolvoval asi 4x a bez výsledku, tak jsme museli sednout do auta a vyrazit do cestovky, kde sice taky postupně zjišťovali, že nějaké nabídky nejsou pokryté lety, některé hotelem, atd., ale aspoň to vyjasňování probíhalo rychle a odešli jsme s koupeným zájezdem.