No to je mi pláče.. Všichni jsou zlí..
ale já v těch předchozích komentářích vidím jenom následující:
1) subjektivní pocit někoho, že zboží má nízkou kvalitu.
2) Objektivní popis problémů eshopu, kdy si člověk nemůže prohlédnout nabídku, aniž by se zaregistroval. Což také považuji za velkou prasárnu.
Tak v čem je problém?
Tak tak. Zvlast ten zakaznicky servis je v nekterych pripadech tragedie. Je celkem s podivem, ze tady vubec nejake eshopy prezivaji, kdyz zjevne hobby nekterych "marketingovych odborniku" je o zakaznicich za kazdou cenu vedet vse, snad i velikost ponozek. Registrace, povinne vyplnovani adres, telefonu, mailu... nedavno jsem kvuli tomu vybranou knihu misto na bux.cz koupil na megaknihy.cz. Tem totiz stacil e-mail a adresa na kterou postu si chci nechat knihu zaslat. Nic vic!
Třeba mě vadí, že my Češi nejsme dobří obchodníci a nedokážeme nabídnout kvalitní služby nebo poměr cena/kvalita a zákaznický servis. Zvláště v porovnání se zkušenostmi ze světa, kdy člověk vidí, že třeba v USA nebo tom zmíněném Německu to samozřejmě jde, zatímco u nás ne. Přitom by to určitě šlo i u nás, ale to by se muselo provozovatelům obchodů a služeb chtít.
Dobrý den, pane Prasáku,
díky za názor, 100% s Vámi souhlasím, proto náš WOW tým, který má na starosti zákaznickou podporu, má volnost v řešení každého jednotlivého dotazu a případu s jediným cílem - zajistit, aby byl náš zákazník spokojený.
Pokud jste měl s řešením Vašeho případu nepříjemnou zkušenost, napište mi o co šlo na david.siska@bonami.cz a osobně to prověřím.
Hezké Vánoce.
David Šiška
Dobrý den, Mendrite,
děkuji za zpětnou vazbu i za nákup u nás. Máme více než tisícovku dodavatelů z celého světa, vč. Číny. Dnes už si troufám tvrdit, že příměr Čína = nekvalitní zboží neplatí, v Číně se vyrábí zboží napříč všemi kategoriemi i kvalitou, viz např. iPhone. V článku jsem odpovídal na otázku k vlastní značce.
Pokud Vaše žena nebyla s kvalitou zboží spokojená, vraťte prosím zboží zpět k nám, máme prodlouženou dobu 30 dní na vrácení bez udání důvodu. Všechny statistiky a hodnocení zboží průběžně vyhodnocujeme a kousky, které někoho zklamaly ve velkém počtu už vyřazujeme z nabídky.
Vyřídím i Vaši pochvalu marketingovému týmu.
Hezké Vánoce!
David Šiška
Dobrý den, Sartori,
od poloviny roku 2014 není na Bonami.cz povinná registrace, zkuste to www.Bonami.cz.
Hezké Vánoce.
David Šiška
Je smutné, že předchozí komentáře vyznívají negativně... vždy, když se začne někomu na českém nebo zahraničním trhu dařit, protože má na to koule, tak se ozve nějaký česky ukřivděnec. ´Nikdo Vás ani vaše manželky nenutí nakupovat na kterémkoliv severu. Takže můžete zvolit jiný "krám" nebo přímo českého stolaře, který vám to vše udělá za šestinásobek ceny...´ Diskutující kritici v životě nikdy nic nedokázali a kritizovat je prostě lehčí, než to zkusit na vlastní kůži. ´Vůbec nikdo z vás si neváží toho, že i české firmě se může dařit a asi si raději přejete, aby to byla nějaká firma z německa nebo polska. Zajímalo by mě jestli stejný názor máte na firmu Škoda, Tesla, Orion...´ protože čokoláda není taková jaká bývala a auta se šidí a žárovky nejsou vyrobené "doma"... já naopak přeji celému teamu miton/bonami ať se vám daří a třeba jednou na vás budeme pohlížet jako na malou IKEA, která si také nechává vyrábět část věcí na zakázku a to po celém světě!