Hlavní navigace

Názor k článku Desátý Den D - Výrobní družstvo Kutil & Company od Nový Martin - Vždyť ten rádobyinvestor, co nikdy do ničeho nedá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 3. 2011 10:01

    Nový Martin (neregistrovaný)

    Vždyť ten rádobyinvestor, co nikdy do ničeho nedá ani korunu, tváří se jak mistr světa a přitom nevím o jediné věci, co by kromě kecání dokázal, je úplně mimo. Samozřejmě že investovala Marta Nováková a Dana Bérová.

    Navíc jeho představa, že funkci tohoto "udělátka" budou suplovat pozorní sousedé, je asi tak inteligentní, že funkci těchto investorů bude suplovat zakoupení losu. Ano, může to vyjít, ale s největší pravděpodobností nikoliv.

    Například u nás v rodině jsme podobný problém řešili s třemi babičkami. Různá místa (město, vesnice, malá vesnice), ale ty samé problémy: babičky (všechny 3) někdy upadly, poranily se (zlomený krček apod.) a než by se "pozorní sousedé" začali zajímat, tak by to mohlo trvat i několik dní, protože od určitého věku senioři pravidelně nevychází ven, aby si jejich absence někdo všiml. Dovolat se jim mobilem nešlo (nebraly to), ale podobná situace se stávala už kolikrát, např. když spaly, byly na WC apod., čili do určité doby celkem žádné vzrůšo, po několika hodinách už nepříjemný zmatek.

    My jsme to vyřešili nákupem speciálního telefonu, ke kterému patřila podobná krabička, jako prezentovali v Dni D, akorát po stisku čudlíku telefon sám začal obvolávat předdefinovaná čísla a přehrál předpřipravenou zprávu. Oproti prezentované variantě s operátorkou nás to během asi 4 let ke všem babičkám stálo do pěti marných výjezdů, kdy telefon volal s alarmem, ale ukázalo se, že babička stiskla čudlík omylem a ani o tom nevěděla apod. Na druhou stranu při představě placení měsíčního paušálu 500Kč to u 3 babiček a 4 let dělá úsporu přes 70 tisíc a to bych prezentovanému výrobku vytknul jako největší nevýhodu - poměr cena/výkon oproti mnou popisovaným přístrojům je špatný a za málo přidané hodnoty si dost připlatíte.

    Pro mně ideální by bylo to, aby prezentované udělátko nevolalo operátorce, ale na předdefinovaná čísla podobně, jako to dělají telefony, co jsme babičkám pořídili. Zůstaly by výhody (upozornění na odloženou krabičku, dokovací stanice, tlačítko u vany apod., obousměrná komunikace apod.), ale odpadla by nutnost platit drahý měsíční paušál. Ale předpokládám, že hlavně na tom chce firma vydělávat a tudíž se touto cestou nevydá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).