Hlavní navigace

Názor k článku DIGImedia 2009: Emoce, interaktivita a kritika státního informačního webu od anonym - Tak samozřejmě, že motivací je vyšší zisk, to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2009 23:40

    bez přezdívky
    Tak samozřejmě, že motivací je vyšší zisk, to máte stejné jak u sat tak u terrestriky. Přece jsou procenta reklamy, které určuje regulační orgán a které není možné překročit, tak jedinou cestou je zvýšit pořet kanálů, které pak u stejné firmy částečně opakují, doublují, reprízují program, čímž se náklady pro společnost zvedají nižší měrou nežli přísun peněz z takto získaným dalších reklamních minut. No, když jsem psal pžíspěvek na který odpovídáte, zvažoval jsem zavedení nějaké takové kategorie, ale po úvaze jsem to odmítl jako bezpředmětné. Někdo to může přivítat a možná u toho i zůstat. Ale pokud už se dostal k takovémuto přemýšlení o věci, spíše asi zkončí u DVB-S nebo DVB-C kde toho má ještě víc. Jinou věcí je samozřejmě motivace k takovémuto chování, tedy předpřipravení si takových jedinců. K tomu samozřejmě dochází a to probíhá. Jednoduchý příklad sport se pomalu stahuje z ČT 2 a sousřeďuje se na ČT 4 Sport a ČT už vyhrožuje , že sport stáhne z ČT 2 zcela. Samozřejmě je to logické, proč by ho tam měla, když si udělali sportovní kanál, že. Ovšem zároveň tím zvyšuje stres u těch, co ještě Sport ČT4 dostupnou nemají a samozřejmě ano, pak rozšíření uvítají, protože konečně zase uvidí to na co v klidu roky koukali ze dvojky.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).