Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Diskuse na Novinkách – prázdné, sterilní a ve znamení marketingu od Peter Skoda - To uz je asi treti Tvuj prispevek, ve...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 18. 3. 2009 20:53

    Peter Skoda (neregistrovaný) 79.97.249.---
    To uz je asi treti Tvuj prispevek, ve kterem jen dokazujes, ze jsi tu pomocnou asi sotva dokoncil. Mas plnou hubu kecu a nadavek na byvale Novinkare a sam pises jako PRASE.

    Kam by ses tedy zaradil Ty osobne? To by mne VAZNE moc zajimalo.
  • 18. 3. 2009 13:07

    VfB (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
    a proč na obecném úřadě nezřídit obecní počítač, z kterého jediného (a po kontrole pana starosty nebo jím zplnomocněného zástupce) by šlo přispívat do fóra
    smiřte se s tím, že většina lidí provozuje sex, občas pije alkohol a nemluví jako František Palacký, dělat weby pro zaměstnance Ústavu pro jazyk český, Menzu a pár jejich známých se nevyplatí finančně...
  • 18. 3. 2009 11:38

    xpckar (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
    Já, patrně narozdíl od vás nebo jiných, umím asi číst za ta mnohá léta na Internetu mezi řádky, úplně automaticky vynechávat i celá vlákna nesmyslů a offtopic, a najít si ty skutečně pro mě užitečné příspěvky, a to najít i ve stovkách příspěvků v jedné diskuzi do několika minut (a myslím si, že takových je nás už většina, jen marketing o tom ještě jaksi neuvažoval nebo to dokonce nepochopil, že to takto normálně funguje).
    Jenže tímhle jste právě i ty užitečné příspěvky ufikli, takže tam už nemám číst co, holý fakta najdu kdekoliv jinde, kde navíc názor hodim kromě vymýšlení a psaní ve vteřině, protože u mnoha serverů jakákoliv registrace fakt zdržuje (když pomineme ony osobní údaje - který bych doporučoval ale nepomíjet vůbec).
    Navíc si tím pádem uvědomte, že na Internetu už dneska! potřebuje běžnej uživatel registrací několik, až desítky, a to člověka při/před další registraci/í pořádně otráví, až k ignoraci takových dalších, registraci požadujících, serverů.
    Příklad: Na Živě jsem komentoval dříve mnohem víc. Když přišla registrace, už to dělám jen sporadicky, kdy se mi opravdu chce k tomu něco říct.
  • 18. 3. 2009 10:16

    Alan Řepka (neregistrovaný) ---.karneval.cz
    a vás snad bavili číst ty nadávky a podobné nesmysly? ..si myslím že by měli na všech diskuzních serverech zřídit nemoderovaný chat(neplést s diskuzí) kde se by se každý mohl do sytosti vynadávat, v diskuzích by ho přešla chuť :-)
  • 18. 3. 2009 10:00

    xpckar (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
    Dobrý, až na to, že na Novinkách jsem prakticky do diskuze nanapsal vůbec nic, max. jsem si je četl :-)
  • 18. 3. 2009 9:51

    Alan Řepka (neregistrovaný) ---.karneval.cz
    haa promluvil jeden z těch komu sebrali možnost psát na novinky.cz své nesmyslné bláboly , urážky a nadávky xD .. jinak se váš koment vysvětlit nedokážu xD
    .. a navíc návštěvnost webu není závislá na diskuzích, ale na obsahu samotného webu.. diskuze jsou jenom NEPOVINNÝ DOPLNĚK. :-)
  • 18. 3. 2009 9:48

    xpckar (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
    To, co udělali na Novinkách, je naprosto kontraproduktivní, jediný, čeho pozitivního tím dosáhli, je míň práce pro moderátory, to je asi tak všechno. Lidi to nebudou ani číst, natož tam přispívat po nesmyslný registraci a ještě přebíráním osobních dat z nastavení účtu, až na pár zoufalců. Ostatní to budou bojkotovat, protože svobodně se můžou vyjádřit klidně někde jinde (někteří ani to nemají zapotřebí - když nikdo nebude stát o jejich názor, byť třeba i odborný, tak si takový diskuze klidně strčte za klobouk, aspoň ušetříme čas a budeme se moct věnovat tomu a tam, kdo a kde o další pohled na věc stojí).

    A ano, je to svobodný rozhodnutí Novinek. My to zas můžeme svobodně komentovat, hanět, ale fakt je to jenom jejich věc, ale pak taky jejich problém. Kdo si co uvaří, to si taky sní.
    Dobrou chuť. Hlavně, co se týče návštěvnosti, prodeji reklamy atd. Uživatelé povětšinou nejsou ani blbí, a už vůbec si nenechaj vnucovat "děláme to pro uživatele" od marketingovejch pošahanců, který psychologii Internetu a chování uživatelů rozuměj jako koza petrželi.