Hlavní navigace

Názor k článku Do banky musím, musím... od Honza - Byl jsem v podobné situaci u T-Debile. Změnil...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 6. 2004 9:29

    Honza (neregistrovaný)
    Byl jsem v podobné situaci u T-Debile. Změnil jsem banku a chtěl jsem změnit v jejich databázi účet pro inkasní platbu. Odmítli změnu provést, dokud nepřinesu/neodfaxuju potvrzení od banky. "přece do tý banky musíte jít, tak si to vyzvednete". Vysvětlení, že v bance jsem byl naposledy při založení účtu a pak jednou za 2 roky pro kartu, pracovnice T-Debile nemohla pochopit. No nic, nechal jsem si poslat potvrzení z eBanky mailem, myší jsem tam v kreslícím programu nakreslil svůj podpis :-))))) a odfaxoval do T-Debile. Pak to šlo (asi za měsíc). Vzhledem k tomu, že to bylo podruhé v krátké době, co mi zvedli mandle (podruhé mi odmítli aktivovat roaming u nové smlouvy bez zálohy s tím, že nejsem zákazníkem 6 měsíců, přičemž druhou smlouvu na stejné rodné číslo jsem u nich měl 3 roky), tak jsem přešel k Oskarovi, kde mi k zadání inkasní platby stačilo na webu vyplnit číslo účtu a roaming jsem dostal automaticky. Přece jenom někde ten rozdíl mezi operátory je a ne vždy je to jenom o cenách a pokrytí.