Nemám na mysli poškozené zboží. Mám na mysli situace kdy vám někdo pošle cihlu místo herní konzole. Nebo kdy vás někdo nechá zaplatit za notebook a myš, ale pošle vám jenom myš a notebook nikdy nebo při reklamaci (takové eshopy se v ČR vyskytují a snaží se tvářit jako seriózní). Zjevné podvody.
Nepokryje to situace, kdy vám někdo pošle zboží vadné/nefunkční, nebo třeba podobné objednanému ale přesto jiné... Když pak nefunguje reklamace, případně odstoupení od smlouvy, tak jde o klasický podvod který musí řešit kromě obchodní inspekce i policie.
Nikdy nenakupuji za více jak dva tisíce korun u e-shopu s kterým nemám vůbec žádnou, dobrou a uspokojivou, předchozí zkušenost.
Pokud je e-shop problematický (Nekompletní dodávky ale vždy řešené reklamacemi. Dlouhé dodací lhůty po datu které bylo uvedeno jako datum odeslání, tedy předání zásilkové službě. atd.), ale přesto u něj chci nakoupit, tak jsem ve střehu a nakupuji zhruba jen do zmíněných dvou tisíc korun.