Po 10ti letech v oboru jsem na to už relativně zvyklý - vyvinuly se u mě obranné mechanismy bránící můj klid na práci a tak vzácnej volnej čas:-)
Naprostou "jedničkou" jsou z mého pohledu příbuzní, sousedi a v těsném závěsu asistentky GŘ apod.
Rád se s Vámi podělím o pár postřehů které se mi osvedčily:-)
1.nikdy nepřistupte na návštěvu spojenou se servisním zásahem. Návštěva tetičky se totiž promění v neskutečný "masakr" kdy Vás pod drobnou záminkou, většinou posadí před PC které díky strýčkově vášni v pornu obsahuje více malware než skutečného SW.Budete tam do noci a stejně nic neopravíte:-)
2.všechny požadavky požadujte striktně do mailu(nejsem u PC, vecer na to třeba mrknu - požadujte max detailní zadání) - nelépe se posílá žadatel do /dev/nul emailem :-) A navíc se nikomu nebude chtít psát obsáhlý email a čekat až vy odpovíte...
3.nepokoušejte se vysvětlovat že jste linuxový guru/programator/cisco specialista/IT manager a že tohle není zrovna Váš šálek čaje. Žadatele většinou stejně neví co to znamená:-)
a za 4. nebojte se občas někoho seřvat - asistentka která má v popisu práce 8hod denně koukat do outlooku musí vědět jak vytisknout kalendář. Pokud ne - není způsobilá svoji práci vykonávat. (Vyjímku delám pouze v případech že je fakt hodně sexy) :-)
přeju všem klid na práci.
-AW-
PS: během psaní tohoto příspěvku jsem úspěšně odrazil líného žadatele s dotazem jak se dělá kontingenční tabulka - a zda bych mu ji zpracoval - naštestí ovládám pouze SQL:-)