Hlavní navigace

Názor k článku Domažlická digitální revoluce trošku pokulhává od Radek Donát - Vite, kazda mince ma vzdycky dve strany. Mj....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2007 10:03

    Radek Donát (neregistrovaný)
    Vite, kazda mince ma vzdycky dve strany. Mj. zdaleka ne kazdy prodejce ma stejne nakupni podminky s hypermarkety, ktere prestoze si muzou dovolit akcni slevy, stale jeste maji marze nejvyssi. S tou konkurenci je to tedy velmi osidne a rict o nekom, ze je chamtivec jen na zaklade koncove ceny zbozi je nesmysl. Obvykle v pripadech tech nejlepsich trpi jak sortiment (moznost sirsiho vyberu), tak technicka podpora a znalost veci, ochota resit konkretni problem zakaznika. Rikam zamerne obvykle, protoze to nemusi byt pravidlem. Nekdy se i v hypermarketu ci e-shopu, ktery prodava od rohliku pres damske vlozky az po litinove kotle, najde fanda, ktery o zbozi neco vic, ale byva to podle mych zkusenosti spis nahodny zajem soukrome povahy (neni za to placen). Rict, ze set-top-box stoji tisic Kc je totez jako rict, ze auto stoji 150 tisic. A rikaji to snad novinari? Nerikaji. Auta jsou ruzna, od tech 150 tisic do 5 milionu, podobne jako set-top-boxy od nejake te tisicovky do 20 tisic. Nevidim nejmensi duvod proc mystifikovat ctenare zjednodusovanim prave v tomto sektoru.