Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Domažlická digitální revoluce trošku pokulhává od Amater - Mám pocit pánové, aniž bych se chtěl přiklánět...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 6. 2007 7:40

    Amater (neregistrovaný)
    Mám pocit pánové, aniž bych se chtěl přiklánět na kteroukoliv ze stran, že váš spor velmi snadno vyřeší služby které jsou na vyhledávání levně dostupného zboži zaměřeny. NApříklad zbozi.seznam.cz, seznamzbozi.cz či zbozi.jyxo.cz ! good luck. (mimochodem, pozor na cenu za dopravu :-), je to takový trik v techto systémech jak zvednout zisk a cenu drzet pri zemi, jinak to ale nema chybu )
  • 8. 6. 2007 10:03

    Radek Donát (neregistrovaný)
    Vite, kazda mince ma vzdycky dve strany. Mj. zdaleka ne kazdy prodejce ma stejne nakupni podminky s hypermarkety, ktere prestoze si muzou dovolit akcni slevy, stale jeste maji marze nejvyssi. S tou konkurenci je to tedy velmi osidne a rict o nekom, ze je chamtivec jen na zaklade koncove ceny zbozi je nesmysl. Obvykle v pripadech tech nejlepsich trpi jak sortiment (moznost sirsiho vyberu), tak technicka podpora a znalost veci, ochota resit konkretni problem zakaznika. Rikam zamerne obvykle, protoze to nemusi byt pravidlem. Nekdy se i v hypermarketu ci e-shopu, ktery prodava od rohliku pres damske vlozky az po litinove kotle, najde fanda, ktery o zbozi neco vic, ale byva to podle mych zkusenosti spis nahodny zajem soukrome povahy (neni za to placen). Rict, ze set-top-box stoji tisic Kc je totez jako rict, ze auto stoji 150 tisic. A rikaji to snad novinari? Nerikaji. Auta jsou ruzna, od tech 150 tisic do 5 milionu, podobne jako set-top-boxy od nejake te tisicovky do 20 tisic. Nevidim nejmensi duvod proc mystifikovat ctenare zjednodusovanim prave v tomto sektoru.
  • 8. 6. 2007 7:30

    Pamětník (neregistrovaný)
    Pane Drahoto, když už musíte neustále ventilovat svůj patologický odpor k jednomu (nebo dvěma) prodejci, bylo by férové v té své polemice vždy uvádět i ty prodejce, kteří mají tak nízké ceny ve své nabídce a skutečně i v prodeji. Tím byste mohl propagovat "dobrou" věc a dále ze sebe smést ten můj dojem, že Vás k tomu vede jen pouhá závist a nepřejícnost. Všichni chápeme podnikatelskou aktivitu každého prodejce, jeho právo na cenovou politiku, výšku marže a konečný zisk. Cenovou "válku" propagují svými články samozřejmě redaktoři uváděním minimálních cen jako normálu a právě Vy, ve svých zjednodušujících komentářích. Jediná pravda je to, že zákazník se může svobodně rozhodnout a nakoupit svůj STB podle svého přání a očekávání. Jistě také Vy dokážete počítat. Zkuste si vykalkulovat konečnou cenu levné nabídky zásilkového e-shopu a zasílacích nákladů. Pokud bychom uvažovali o ceně kolem "litru" a dopravné bude 150.-Kč, pro zákazníka se zvedne "marže" o 15%. Stačí potom ještě zahrnout na druhou misku vah dopravné a montáž zdarma a srovnání cen přestane být snad i pro Vás tak iritující. :-)
  • 8. 6. 2007 6:39

    pan Drahota (neregistrovaný)
    Ceny žádní redaktoři neničí. Ceny stanovují prodejci a říká se tomu konkurenční prostředí. Zda má některý prodejce 50% zisk a jiný jen 5% zisk, je jen jejich svobodná volba. Stejně tak zákazníci mají svobodnou volbu, jestli nakoupí dráž u pana Rácze, nebo levněji u konkurence.