Hlavní navigace

Názor k článku Doručení SMS podle Applu stojí na „subjektivní víře“. Co říkají operátoři? od Libb - Měl by to řešit ten, kdo zavedl nové...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 11. 2014 15:23

    Libb

    Měl by to řešit ten, kdo zavedl nové chování, a to je Apple.
    Nemám iPhone a nikdy jsem neměl, nevím tedy, jak moc je uživatel upozorněn, že místo klasické SMS se bude odesílat nějaká iMessage, ale nevidím problém v tom, zkusit poslat iMessage, pokud nedojde, pingnu zařízení, není-li online, pošlu normální SMS a nastavím mu status jako non-iMessage, dokud se to číslo samo nepřihlásí jako iOS.

    Vy píšete o situaci, kdy něco změnil příjemce, to se mně třeba stalo s WhatsApp, kdy jsem chvíli nemohl přijít na to, jak dát ostatním vědět, že jsem program přestal používat a tam je to opravdu můj problém, ale pokud by WhatsApp přebila aplikaci pro SMS a sama volila odesílání zpráv ve své síti, když uživatel chce poslat SMS, tak by to byl problém aplikace.

    Ale nevím, jestli uživatel tuto službu musí povolit a nebo se aktivuje sama a jestli a jak je o tomto chování informován.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).