Hlavní navigace

Názor k článku Druhořadé mistrovství – druhořadé reklamy. Šetří se zadavatelé na další sportovní akce? od anonym - Minimálně tvé poslední větě fakt nerozumím ;-). No ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2016 10:51

    bez přezdívky

    Minimálně tvé poslední větě fakt nerozumím ;-).

    No ale jestli jsi ty dobře četl původní článek, tak tam autor několikrát zmiňuje, že MS je pro diváky nezajímavé, pro sponzory nezajímavé, nikoho to nezajímá, všichni čekají na OH, Euro, WC... Jen tak pro zajímavost jsem se podíval na program O2sport v době, kdy se hraje "neatraktivní" zápas českého týmu na "podružném" MS v hokeji, tak dávají záznam 3 dny starého zápasu z PL, ve kterém prakticky již o nic nešlo... Obdobné je to dnes, zítra, či o víkendu...
    O tohle mě šlo v tom mém původním příspěvku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).