Hlavní navigace

Názor k článku Dva agresivní formáty internetové reklamy, aneb jak znechutit uživatele od Milan Hronec - v únoru jsme například slovo okno (skloňujeme ,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 3. 2007 1:02

    Milan Hronec (neregistrovaný)
    v únoru jsme například slovo okno (skloňujeme , časujeme )mohli podtrhnout 1.340.242 x
    myší by na toto slovo uživatelé najeli cca 200.000 x
    když se otevře bublina tak uživatel nekouká na nic jiného na obrazovce než na tuto bublinu - kde pak je "bannerová slepota"
    vidí název firmy , fotku produktu popis

    tzn za jeden měsíc můžu se svým zbožím oslovit 200.000 lidí
    člověka za halíře , klik za korunu

    já chápu že Vám takeit.cz vadí , ale fakt nemůžu za to že na co sáhnem ze všeho tečou prachy ...
    asi to bude prokletí
    sorry
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).