Hlavní navigace

Názor k článku Dva kroky k volbě operátora od b.stanik.t - Já nechápu, co proti tomu Telecomu pořád všichni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2002 15:13

    b.stanik.t (neregistrovaný)
    Já nechápu, co proti tomu Telecomu pořád všichni máte : )...

    Všichni řvali, že chtějí bezbalíčkový tarif, kde nebude kredit na volání zdarma a bude z něj možná volba operátora. Tak jim ten Telecom ten tarif udělal - není v něm nic zdarma, ale je z něj levnější volání meziměsta. Co jste očekávali? Já nemohu mít k tomuto tarifu výhrady : ) Určité skupině zákazníků se v mnohém vyplatí (a to nemusí ani volat přes jiného operátora). Vy jste nejspíš očekával, že budete mít od ČTc připojení za 100 Kč (nevěřím, že by se toto číslo mohlo rovnat nákladům, když paušál pro babičky stojí 190 Kč, ale volání je z něj třikrát dražší ), zaregistrujete se u alternativního operátora, který vám bude poskytovat hovorné téměř v ceně nákladů - řekněme 1,50 Kč/min. A vy budete za vodou. Ti, kteří budou volat přes ČTc, od kterého AO službu překupují, tak budou platit trojnásobný paušální poplatek a navíc dvojnásobné hovorné.

    No já nevím - kam vůbec chcete volat? AO se nechávají slyšet, že pro ně je zákazníkem pouze ten, kdo provolá víc než 3000 Kč měsíčně - v tom se nějakých 279 Kč zapřipojení rychle ztratí.

    Já si na ČTc nemohu stěžovat: v pondělí jsem volal na informace, že chci domů zavést linku (když je teď ta sleva), včera mi volal pán z ČTc, že nemůže najít na mapě mojí ulici a dneska mi volala paní, že by v pondělí mohli přijet technici a natáhnout mi to do baráku - tomu říkám rychlost! Takhle se podle mne chová solidní firma. A náklady mi připadají přiměřené (ne-li příliš nízké)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).