Hlavní navigace

Názor k článku E-shopy 2014: Rekordních 68 miliard, rozjezd módy a nová štika v rybníku od T... - Radku, rozdíl tam je a to podstatný -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2015 0:28

    T... (neregistrovaný)

    Radku, rozdíl tam je a to podstatný - marketingový a je to prostě vnímáno zákazníkem jako "další poplatek" za objednávku ačkoliv si dojdu přímo do eshopu. Já to vnímám tak, že když si to nechám poslat kurýrem, poštou nebo na Uloženku, využiju službu třetí strany, které se za to platí a chápu, že (celé) náklady nemůže eshop nést - ale hlavně, doručí mi to až domů příp. na Uloženku co mám kousek (za to mi ty vydané peníze stojí) A respektuji to, pokud ceny za dopravu jsou v přijatelné výši, opravdu nenakupuju u shopů účtujících 150,- za balíček, který pak pošlou doporučeně za 43 Kč ;-)
    Vlastní odběr je ale služba eshopu zákazníkovi a očekávám, že je to v ceně stejně tak, jako jiné věci. A konkrétně mě úplně fascinuje, že přijdu na takovou pobočku, tam sice sedí 3-4 lidi, ale stejně se musím obsloužit sám v nějakém pitomém automatu, kterýmu nejdou ani pořádně mačkat tlačítka na displeji. A ještě za to mám zaplatit, že si sám někam přijdu a sám se v podstatě obsloužím. A ideálně v místě, kde se nedá ani zaparkovat, což konkrétně je prokletí osobních výdejů v Brně po celých Nových Sadech až k tomu Letmu ;-)
    Konkrétně zpoplatnění menších objednávek mě už pomalu odnaučilo ty věci kupovat na eshopu (ostatně u těch zpoplatněných je to stejně dražší než jinde i bez započtení poplatku - ačkoliv by to mělo být opačně jak mnozí diskutující tvrdí), raději to koupím někde v okolí v kamenné prodejně, bez poplatku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).