Nevím, jak si pánové Mašek, Kočí, Aujezdský představují uzavírání smlouvy v eshopu podle těchto "báječných" podmínek. Ono to totiž normálně funguje tak, že je to zcela automatické. Najdu zboží na eshopu (nabídka), naklikám do košíku a odešlu objednávku (akceptace), přijde mi potvrzení. Tím je smlouva uzavřena.
Pokud jsem si při zadávání ceny jako prodávající překlepl a místo 1000 Kč tam napsal třeba 100 Kč, tam to mám docela blbé a jediné, čeho se můžu domáhat, je neplatnost smlouvy podle 49a ObčZ: „Právní úkon je neplatný, jestliže jej jednající osoba učinila v omylu, vycházejícím ze skutečnosti, jež je pro jeho uskutečnění rozhodující, a osoba, které byl právní úkon určen, tento omyl vyvolala nebo o něm musela vědět.“ A musím doufat, že jsem se uklepnul natolik, že soud přesvědčím, že skutečně kupujícímu muselo být jasné, že se jedná o omyl.