Hlavní navigace

Názor k článku E-shopy: mýtus nízkých cen od David Špinar - Část ceny, kterou zákazník zaplatí za koupené zboží,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 12. 2000 10:09

    David Špinar (neregistrovaný)
    Část ceny, kterou zákazník zaplatí za koupené zboží, tedy skončí u členů partnerských programů e-shopu, část u specializovaných serverů a část u obecných vyhledávačů. Nakonec zjistíme, že do prodeje výrobku se zapojilo více subjektů, než v případě kamenného obchodu, a že každý z nich na tom něco vydělal.

    S tím nemohu souhlasit. Do obchodního řetězce ve Vámi zvoleném modelu se dá započítat pouze onen partner e-shopu, který figuruje jako zprostředkovatel. To, že z prodeje například knihy má výnos více subjektů, ještě neznamená, že jsou všichni částí obchodního řetězce.

    Když budu zprostředkovávat například stavební spoření a dám si reklamu do Annonce a ta si zase u Pragoplakátu koupí billboard, tak ani Annonce, ani Pragoplakát součástí řetězce nejsou, ačkoliv jim prodej stavebního spoření přinesl určitý výnos.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).