Výrok "obří šedá (černá) ekonomika" je stejně vyfutrovaný fakty jako "všeci kradnú (iba ja čerpám)". Zavádění EET stejně jako ostatní buzerační svinstva ála kontrolní hlášení atd. nemají za úkol lepší výběr daní ani jiné ekonomické zdůvodnění. Prvotní důvod je ideologický. Jedná se stále o starý známý třídní boj, protože agent Bureš je typickým nomenklaturním kádrem sedmdesátých let, jeho představa ekonomiky je stále stejná hierarchie: státní plánovací komise - ministerstvo - VHJ - národní podnik. Všechno ostatní je buržoazní verbež, kterou je potřeba nahnat zpátky k píchačkám, teď zatím jenom buzerací, později, až získá Bureš víc moci, i za použití násilí. Své ozbrojené milice, jinak zvané též Celní správa, už k tomu má.
Dneska drzi zivnostnik/obchodnik blocek a pta se, jestli chci s dokladem, nebo bez. Ted bude drzet nejake elektronicke udelatko a ptat se, jestli chci s dokladem, nebo bez. Jak muze EET pomoci v boji s danovymi uniky? Bude stat spoustu penez, muze byt kolem nej rada problemu, muzou na nem vydelat mobilni operatori a vyrobci tech udelatek, ale jak muze pomoci danovym unikum?
Protože EET nic nevyřeší a nevyřešilo ani v Chorvatsku. Je to je zbytečná zátěž a náklady, ale výnos rozhodně nebude v takové výši o jaké MF básní. Navíc ty největší úniky nedělají malí živnostníci, kteří možná sem tam něco nepřiznají, ale velké firmy jako je Agrofert. Ostatně ten dostal daňový odpustek přes 1,5 mld. korun, tak mi vysvětlete, když všichni straší, že se vybírá málo daní, že nejsou ve státní kase peníze, proč se tady někomu můžou ty daně odpouštět?
Souhlasím s tím, že daňové úniky jsou a měly by se eliminovat. Nesouhlasím ovšem už s tím, jakým způsobem se na to jde. Všichni ti, kteří schvalují EET, kontrolní hlášení a podobné nesmysly si patrně neuvědomují (protože kolikrát ani neví, co to všechno obnáší), že hon na nepoctivce tímto způsobem zaplatí svou prací navíc a svými penězi převážně ti poctiví. Jedná se o vysoký řád hodin zbytečné práce, o penězích nemluvím. Podnikám přes patnáct let, vždy jsem zdanil i tu poslední korunu někdy i víc, než bylo nutné. Ale sakra proč po mně teď někdo chce práci navíc a mé peníze navíc, abych mu pomohl "chytit" lumpa od vedle tím, že budu vyplňovat kupu lejster a trpět nějaké pokladny? Já na to nemám čas a v podstatě mě ani ten lump od vedle nezajímá, resp. nezajímá mě v první řadě. Je tu totiž ještě jedna cesta, ale tou se naši konšelé nechtějí vydat, protože pracovat by museli oni. Co takhle ty daně a zajména zákony o nich zjednodušit na maximální možnou míru, přestat rozhazovat a snížit sazby, přestat novelizovat padesátkrát do roka, zrušit všemožné regulace, vyjímky a vyjímky vyjímek a nechat podnikatele už jednou napokoji? Jsou dvě cesty, cestou buzerace se vydal náš velící neagent, který prý maká aby bylo líp. Bohužel maká na hovadinách, lepších a lepších. Druhou cestou je změna pravidel tak, aby se podvody eliminovaly samy jednak tím, že principiálně nebudou realizovatelné, aby hrstka realizovatelných byla realizovatelných s velký rizikem odhalení popř. s malým "výdělkem" a aby odhalené prokazatelné podvody byly trestány zásadním způsobem. Aby se prostě podvádět nevyplatilo. Umím si představit propadnutí veškerého majetku, doživotní či dlouhodobý zákaz řízení vozidel, zákaz zaměstnání v libovolné firmě, která fakturuje veřejnému sektoru nebo přímo v tomto sektoru, zákaz jakékoliv podnikatelské činnosti vč. všelijakých dozorčích a správních rad apod. (vím, šlo by to obejít). Říkalo se dřív kdo nekrade, okrádá rodinu. Dnes? Já nekradu, ale mou rodinu okrádá shodou okolností právě ten, komu ty daně a všechny lejstra poctivě posílám. Třeba v nesmyslných dotacích. Pan ministr je minimálně lhář a možná i zloděj (ano není poslední dobou sám), přesto má kuráž urážet poctivé podnikatele například tím, že o nich tvrdí, že kradou a nařizovat jim nové a nové povinnosti.
Prave ze sedou ekonomiku mame jednu z nejmensich ve vychodni a jizni evrope viz treba https://www.atkearney.com/documents/10192/1743816/The+Shadow+Economy+in+Europe+2013.pdf nebo staci wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Informal_sector#Comparison_of_shadow_economies_in_EU_countries_according_to_estimates_by_Friedrich_Schneider Dokonce je i srovnatelna se zapadni evropou.
Takze zavadeni EET dava jeste mensi smysl.
Navic nikdo prukazne nedokazal, ze EET je prinos pro statni pokladnu. U oblibeneho Chorvatska je to neprukazne, protoze chorvatska ekonomika rostla.
Navic nejvetsi cast sede ekonomiky je ve stavebnictvi, ktereho se to stejne netyka (ne ze by to pomohlo, kdyby se ho to tykalo :) ) Ti kdo obiraji stat na danich ho budou obirat stale, jen jinym zpusobem.
Technicky to zvládnutelné je v pohodě, děláme podobné věci pro výrobu. Pokud nejsou fušeři, co by neměli, tak by to mělo klapnout.
Megaprůšvih ovšem vidím v tom, že desitky tisíc lidí se mají registrovat, vytvořit si certifikáty a nainstalovat je do softwaru. Naši uživatelé mají problém pochopit nastavení, kde si mají vybrat, jestli "eetplay" server, nebo "ostrý", který ale má začít fungovat až od 1.11., a na každém z nich lze nastavit "produkční" a "testovací" mód komunikace, pak ještě vybrat mezi "zjednodušeným" a "normalním" režimem evidence, no a nakonec vytvořit certifikační profily pro všechna pracoviště a správně je přiřadit. Tohle prostě nemůže zvládat obyčejný vedoucí provozu, který umí řešit zásobování, jídelníček, uklízečky atd. S bezpečností certifikátů se musí spolehnout, zejména při náběhu, na svého informatika.
Další problém jsou provozy, které dosud jeli ručně. Pro ty je náročné zapnout počítač, přepnout okno, vložit papír do tiskárny, nevykopnout kabel atd, než se tohle zaběhá, je potřeba aspoň půl roku, že je přitom i nějaká EET, toho si ani nevšimnou.
Každopádně ten systém nezvýší výber daní ani o korunu, kdo podváděl, bude podvádět dál, akorát bude mít EET alibi, některé to možná položí, ti pak namísto palcení daní budou pobírat dávky.
Predpokladam, ze maji dnes vsichni mobilni operatori klienty za CGN. Pokud nebude mit kazdy terminal unikatni adresu (predpokladam spravne, ze servery MF nebezi v dual stack rezimu - takze nebude), tak to bude seriozni problem.
Bude stacit nechat probehnout DDoS, MF zablokuje adresy (vcetne CGN velkych operatoru), nashromazdi se uctenky a po odblokovani uz budou terminaly provadet DDoS samy ...
Vysvetlujte "lopate", ze tu tisicikorunu kterou vyfakturujete si vazne nestrcite do kapsy ... Marna snaha. OKD dluzi miliardy a deje se co? Posleme jim dalsi, pekne z dani ... zato kdyz zivnostnik dluzi 0,01Kc, posleme na nej exekutora. Podotykam, ze jsem na vlastni oci videl i vyhruzku, ze pokud dotycny do 5 dnu nezaplati svuj dluh ve vysi 0,00Kc, bude pohnan k soudu.
A to pomijim ty "drobne", 50M na hnizdo sem, 50M na hnizdo tam.
"100 uctenek za sekundu bude tak stredni hodnota vetsiho marketu."
Jak si představujete větší market? Pokud myslíte hypermarket, vybaví se mi třeba Tesco nebo Globus a ty mívají tak 20-30 pokladen, málokdy otevřených najednou. Při odbavení jednoho zákazníka za desítky sekund to vychází na jednotky účtenek za sekundu.
"ve spickach to spolehlive bude atakovat 1M."
Jako že 10 miliónů obyvatel ČR bude každých 10s dostávat účtenku?
"restauraci ve meste kde se nikdo nezna a zkuste si nedat uctenku" - každá restaurace stojí a padá na štamgastech. Úplně stačí nevydat (nebo "recyklovat") každou desátou účtenku. Tím se celá tržba z ní změní na čistý nezdaněný neevidovaný zisk včetně DPH, protože na nákup materiálu se odečte, ale z tržby se nepřičte. A bude to dělat i ten, kdo to dosud neměl zapotřebí, když ho ta EET buzerace dostatečně vytočí, už jen z principu.
Těch 5000 je vysvětleno níže. To, že jsou konzultace na FÚ za 500 je pitomost. Už od 1.9. je k dispozici linka, kde za cenu běžného hovoru jsou požadované informace sdělované a přímo na FÚ poradenství funguje bezplatně taky.
Váš šéf asi špatně poslouchal a spletl si to s Závazným posouzením o určení evidované tržby, které je za 1000 a je určeno pro určení sporných případů. Výsledkem je určení, zda je platba evidovanou tržbou nebo jestli může být evidována ve zjednodušeném režimu a to asi nejčastěji u neziskovek.
osobně si nemyslím, že je kapacita odbavení 4000/s dostatečná, průměrná hodnota jí nemusí dostačovat, ale špičky jí mohou překročit.
Vidím tady zatím několik rizik. Státní správa se někde vyjádřila, že v případě útoku (D)DOS (záměrné přetížení požadavky) bude blokovat IP adresy, což bude obrovský problém pokud k takovému útoku někdo použije síť třeba českého operátora a dynamickými adresami, nechá tím odříznout podniky od EET.
Datový tok, který bude potřeba k zablokování služby podle testů na testovacím rozhranní není velký a operátor si takového provozu ani nevšimne.
Služba je náchylná k DoS - záměrně špatné struktuře vstupního xml nebo vhodně zvolenému podpisu
To ale přeci nemusí nijak vadit pokladně, její obsluze ani zákazníkovi. Až na ty 2 s čekání.
Navíc by ta pokladna mohla mít (ilegální) strategii, že když se opakovaně nedočká, ani ty 2 s čekat nebude.
Problém by byl, kdyby ten útok trval přes 48 hodin. Ale pak by asi těžko někdo někoho postihoval za nedodržení této lhůty.
To blokování bude zábava, například ARES zablokuje celého ISP.
Neřekl bych, že má někdo z nás problém s matematikou základní školy, spíše se lišíme v předpokladech, Vy tento stát zřejmě vidíte jako masu, jejímž jediným koníčkem je nakupování... Ta střední hodnota pěti milionů kupujících během dvou hodin po třech transakcích každý odpovídá při dvanáctihodinovém "nákupním dni" průměrně devíti transakcím na hlavu denně za každého obyvatele ČR (dejme tomu, že kojence vyváží turisté). A já osobně devět transakcí denně (či 63 týdně) fakt neudělám.
Navíc těch odbavitelných 4000 za sekundu je deklarováno jako zvládnutelné v reálném provozu a ne při latenci 0, Vy prostě vycházíte z toho, že tvrzení o propustnosti je (dokonce řádově) nadhodnocené, z čehož pak logicky plyne, že se problémy budou kumulovat a celé to spadne.
Jinak řečeno, hájíte stanovisko "Je-li to úplně blbě implementované, spadne to.", s tím sice souhlasím (s platností této implikace) a není třeba už šermovat čísly, jak rychle to spadne... Akorát nedisponuji křišťálovou koulí ani jsem to neimplementoval, takže tak silné předpoklady beru s rezervou.
Vy jste opravdu kouzelný. V mé zemi existují důchodci, matky na mateřské či rodičovské dovolené, nezaměstnaní, řemeslníci a další živnostníci pracující podle toho, jak seženou práci, lidé pracující na směny, zaměstnanci se zkrácenými úvazky, zaměstnanci s plnými úvazky od šesti do dvou stejně jako od deseti do šesti, lidé vyrážející o víkendu na velké nákupy, lidé nechávající si jídlo dovézt, lidé nakupující průběžně a single pokladní obsluhující ty pokladny generující EET transakce během oněch dvou hodin.
Ve Vaší zemi naproti tomu existuje pět milionů domácností, přičemž v každé je člen s pracovní dobou plus minus od devíti do pěti, který když skončí, vyrazí koupit něco k večeři, načež jde buď přímo domů, nebo to s sebou tahá do hospody, kina, divadla, na koncert, aktivní i pasivní sportovní aktivity či jakákoliv jiná místa trávení volného času.
Docela mě mrzí, že technika ještě nedospěla do bodu, kdy by bylo možné se procházet krajinou cizí mysli, výlet do té Vaší by byl jistě unikátním zážitkem.
Ta dotace 5000 Kc se ale tyka jen tech, kteri maji danovy zaklad (po odecteni pausalu) nad 200 000 Kc http://www.podnikatel.cz/clanky/lesy-cr-maji-povoleni-evidovat-trzby-offline-zatim-jsou-ale-vyjimkou/nazory/42377/
Minimalne ten vypocet datove narocnosti je chybne.
Pokud pokladna nebude uzdrzovat trvale otevreny SSL tunel pak je na kazdy HTTPS pozadavek nutne vytvorit nove spojeni a handshake SSL je nekde kolem 4kB. To je mnozstvi podobne jako pozadavek nebo odpoved a zanedbani je trestuhodna nedbalost.
Pokud vsechny pokladny budou mit pripravene a udrzovane spojeni trvale, je to take moznost, ale udrzovani spojeni take neco zatracene nezanedbatelneho stoji a jsem zvedav, jesli to mnozstvi simultalnich spojeni zvladnou.
V pondělí byl můj šéf a naše účetní na školení o EET a to s čím se vrátili rozhodně nevypadá, že by nástup EET byl bezproblémový. Dotaci pět tisíc na nákup pokladny, která bude stát minimálně desítku dostanou jen fyzické osoby a konzultace k EET od finančáku budou zpoplatněné (cca pětikilem pokud si dobře pamatuji).
"Neziskovky" je naopak potřeba skřípnout co nejvíce. Naprostá většina z nich jsou čisté pijavice a zaměstnávají v praxi nepoužitelná individua. Chtělo by to zásadní reformu legislativy, například zakázat jejich podporu ze státních peněz. A samozřejmě osobní zopovědnost jejich potentátů za způsobené škody.
Chorvatsko z kterého tuhle ptákovinu dotáhli má trojnásobný podíl turismu na HDP než ČR. Opravdu tady turismus není. A už vůbec ne vzhledem k chorvatskému vzoru českých státních vykolejenců.
Jak jsem psal. Půlka otročí v manufakturách a zbylá hnije ve státním veřejném nebo je na něj přisátá. Jak tihle vypečenci kolem EET..
ano, přesně o to jde, držet útok dlouho, nechat nahromadit požadavky, zkomplikovat provoz podnikům a přetížit infolinky MS.
Podle dosavadních zkušeností to lze očekávat a nouzovou strategii zatím nevidím. Dost mě vyděsila informace o blokování IP adres v případně podobného chování, to pak bude podnik odříznut od EET a bude se vystavovat pokutě.
Není to kriticky závažné, jen v tom vidím prostor k dalšímu řešení.
Jedna velká demagogie. Daňové úniky jsou a je proti nim neco dělat. Už jen z toho důvodu, že někdo jede poctivě a druhý ne. Za 26 roků tady nikdo zásadním způsobem nezakročil proti daňovým únikům a jakýkoli náznak pokusu o zásadní změnu je kritizován (všem, koromě poctivých lidé to nevadilo). Kdyby 50% lidí praktikovalo Masarykovo "nebát se a nekrást", byl by tu ráj a nemusely by se zavádět buzerace typu EET apod.
Takže nadávejte, ale na nepoctivé lidi. Nebuďte pokrytci a začněte u sebe. Chápu, že daně jsou vysoké, že se jimi mrhá, ale to nemá nic společného s charakterem plátců.
A nemají být neziskovky jako sportovní kluby na vesnici alá Slavoj Housvice z té buzerace vyjmuty? Takže i ten děda, který vybírá vstupné na stadionu, když hraje Slavoj s Kopidlnem bude mít nově tiskárnu a elektronickou pokladnu a bude s tím obcházet vesničany? tedy pokud obojí neprodá pokladník Hovorka!
Vy těm svým číslům opravdu věříte? Který větší market generuje průměrně 100 účtenek za sekundu? Představme si obchodní centrum, které obsahuje stovku obchodů a v každém z nich je otevřených deset pokladen. Nechť odbavení jednoho zákazníka trvá 10 sekund a nechť je u každé pokladny nekonečná fronta. Máme tedy tisíc pokladen, každá generuje šest účtenek za minutu, celkově to dává těch 100 za sekundu. A teď mi takové obchodní centrum ukažte (vážně, velmi rád bych si v něm otevřel obchod, i kdybych tam měl stánek s jedinou pokladnou, dělalo by to pořád zaručené tisíce kšeftů denně).
Nebo jinak, 100 účtenek za sekundu znamená, že v jedné sekundě sto pokladen zároveň odešle požadavek. A v následující zase. A v té potom též. A... tak dále.
Vase reakce je zcela mimo ...
5M kupujicich behem 2hodin, kazdy 3 nakupy. To by mohlo zhruba odpovidat stredni hodnote.
15M/(120*60) = 2083ks/s
Coz ovsem plati pouze v pripade, ze odezva systemu bude presne 0, v pripade jakekoli latence to pochopitelne narusta, pokud bude zpozdeni 1s, tak uz je to 4k zadosti ve fronte. Nadto se da predpokladat, ze requesty budou odesilany opakovane, pokud system neodpovi, rekneme treba 10x, coz prozmenu zvedne odezvu, a pekne se nam to kumuluje a kumuluje.
Spicka se da ocekavat tak na desetinasobku. Tzn kolem 20k/s. Pokud ta vec hypoteticky zvladne 4k/s (jako ze na zaklade predchozich zkusenosti je zcela jiste ze nezvladne ani desetinu), tak to bude znamenat, ze po 1s bude ve fronte 35k zadosti, po 2s 50k atd atd.
Bezte si tudiz zopaknout tu matematiku zakladni skoly.
Tak ono bude v prvé řadě záležet na tom, jestli z toho kódu lze identifikovat provozovnu nebo jde jen o náhodně vygenerované číslo. Ale jak už bylo napsáno, udavačská část na webu bude komukoliv anonymně k dispozici, takže jestli potřebujete zlikvidovat konkurenci, tak prostředky k tomu mít budete.
"Pokud se neověří, nemá smysl z něj nic dekódovat. Je to náhodný řetězec."
To by ovsem znamenalo, ze si ta cisla muze klidne nahodne generovat kazda pokladna, a nikomu to vadit nebude. Hrozi mi pak naprosto nicotne riziko (presne stejne jako ted), ze zrovna prodam neco spatne nalozenemu urednikovi z financni spravy. Mohu totiz klidne takto vygenerovat 1% uctenek, pri dostatecnem objemu to udela velice zajimava cisla s prakticky nulovym rizikem (kontrole bez potizi dolozim ze mi vse spravne funguje a pravdepodobnost, ze by se pri kontrolnim nakupu trefila je miziva).
Tudiz, pokud do overovadla zadam kod, ktery se nepodari overit, existuje zde pomerne logicky predpoklad, ze mam uctenku s tim kodem, ktera ale neni zaevidovana v systemu.
Bylo nutné tolik vulgarity?
Neziskové společnosti existují proto, že všelijaké spolky mají "podivnou" vlastnickou strukturu, kterou stát nedokáže moc "chránit" a jako odpustek je ta neziskovost ...
Ale proč by do nich mělo jít cokoliv z našich daní nechápu a nikdy nebudu. Spolky se zakládají proto, aby pro své členy zabezpečili něco, co nejde jiným způsobem. A jako takové mají být samofinancované, z prostředků svých členů. Případně soukromých sponzorů. Ale vše na principu naprosté dobrovolnosti. Což daně nejsou ...
Takže zde se nabízí následující forma občanského bojkotu, forma italské stávky, restaurace nebudou účtovat útratu souhrně, ale po položce, tedy zvlášť vystaví účtenky za každé zkonzumované pivo, polévku, salát, hlavní jídlo, kávu, dezert, ... A místo jedné účtenky, klientovi jich dají deset. Dále je možno kumulovat čas odeslání, kdy obsluha položku do EET odešle v čase 10, 20, 30, 40, 50, 60 vteřin, čím se zvýší pravděpodobnost souběhu.
Loterie jednou může být, ale možnost ověřit účtenku musí být už od počátku ze zákona: "Správce daně umožní způsobem umožňujícím dálkový přístup každému ověřit, zda byly údaje o dané tržbě zaslány správci daně.".
Tedy ne "že by se zobrazily údaje jako na účtence", ale jen to, že daná účtenka byla zaevidována v EET.
Tak i neúspěšné "ověření" prakticky přejde k "nahlášení". Viz https://echo24.cz/a/wmuPr/babisovi-anonymni-udavaci-plneni-obcanske-povinnosti-nebo-fizlovani
Náhodné to nebude. Hlavní kód FIK bude stanovovat EET. Pokud se ověří, že v EET existuje, pak nemá cenu z něj něco dekódovat - je zaevidováno i pro koho byl vygenerován. Pokud se neověří, nemá smysl z něj nic dekódovat. Je to náhodný řetězec.
U kódu BKP, který se použije při výpadku, to asi také nepůjde. Je to prakticky podpis, z toho nejde zjistit podepsaná data. Ale pokud se ví, kdo je podepsal, pak jde ověřit platnost. Udavač bez ukradení certifikátu to generovat nemůže. EET ale může detekovat nahlášené BKP kódy, které by měly do 48 hodin doputovat do EET, ale nedoputovaly.
Důkaz nelegálního jednání bude spočívat v tom, že bude vystavena účtenka, na které budou běžné čitelné identifikace provozovny a falešný kód FIK, který nepochází ze serveru EET (což lze snadno ověřit). Samotná existence takové účtenky ještě důkaz nebude, kontrolor bude muset zdokumentovat, že ji obdržel od prodejce.
S opisováním kódů problém nebude, půjdou skenovat a použít OCR.
Vůbec Vaši argumentaci nechápu.
Vydávat účtenky s falešnými kódy není dobrý nápad. Jakmile se dostane do rukou kontrolorovi, bude to nezpochybnitelný důkaz, takže přinejmenším na velkou pokutu. Narozdíl od nynějšího stavu, kdy účtenka je zcela platná, až do doby kdy je její duplikát zničen a nezdaněn.
Nejde jen o "spatne nalozene uredniky z financni spravy" ale i o veřejnost. Ta sice nemůže pokutovat ihned, ale může nahlašovat přes web. I kdyby se tím bavilo jen promile obyvatelstava, bude hned o 10 000 pomocných kontrolorů v ulicích víc.
Vlastně si s digitalizací státní správa kope hrob, je to jako by lidem rozdala zbraně. S nástupem IoT se možnost provádět útok znásobí, znásobí se taky výpočetní kapacity, které bude možno vyčlenit pro takovéto útoky, algoritmy útoků se stanou sofistikovanější a běžně dostupné. Blokovat adresy nepomůže, protože útok bude probíhat ze všech směrů.
Takže pokud se stát nebude k občanům chovat slušně, riskuje, že přijde o informační infrastrukturu, která bude narušena permanentní DDoS útokem objednaným různými a nekooperujícími skupinami naštvaných občanů.
Z toho plyne, že státní správa musí v dohledné době zavést totalitu, jinak ji nové technologie zničí. Náprava státní správy ke slušnosti, spoření a účelnému vydávání prostředků je nereálná. Zbývá jim jen ta totalita.
Když zahltíte službu "ověření účtenky", tak se nic moc nestane, akorát si zájemci o ni budou muset počkat. Normálnímu provozu by to nijak nemuselo vadit.
Úředníky, kontrolory ani oblíbence tím nelze nijak zaměstnat, protože tam nebude žádná informace o tom, odkud neznámý kód je. Jen ten kód.
Na nahlášení "oblíbenců" bude jiná služba - "nahlášení nevydané účtenky". Aby se dalo nahlašovat bez obav, půjde to nejspíš anonymně, takže tam by prostor pro generátory byl. Uvidíme, zda to bude nějak zabezpečené.
Koukám další kretén s hlavou vymytou buď kremelskou nebo xenofobní propagandou. Zkuste si vy kreténe zjistit, jak neziskovky fungují a jaké organizace mezi ně patří.
Co vám konkrétně vadí na fotbalistech, zahrádkářích, rybářích nebo České filharmonii?
Nechodím na ryby, ani nekoukám na fotbal ale uznávám, že je spousta lidí, které to baví a nevadí mi, když stát podpoří sportování mládeže alespoň nebudou jen vysedávat v hospodě, čichat toulen a hajlovat jako vy.
Nepochybne to dukaz nebude vubec zadny, nebot uctenek si umim vytisknout kolik chcete ... jake mate pozadavky? Nejake hezke logo?
Muze jit tak maximalne o indicii, a k te bude treba ziskat prave dukaz. Pri vhodnem nastaveni SW prakticky nemozne.
A jak jsem jiz i nekde zminil, videl jste ta cisla co se maji na ty uctenky davat?
Mam tu pred sebou vzor ....
BKP: 15sd4887ewr878SH77 ... (27 znaku na vzoru, velka i mala pismena), toto ma identifikovat prodejce
FIK: b3sadas-48asdd-asdeasd ... (39 znaku, pismena na vzoru jsou jen mala) toto ma identifikovat samotnou platbu (respektive jeji prijeti systemem), to je to vase "vyherni" cislo pro "loterii".
Toto je pekne prosim uctenka a kod(y), pokud se vse podari. Vazne si myslite, ze toto bude nekdo nekam nekdy opisovat?
A pokud se to nepodari ... tak se dobre usadte ...
PKP: RIasddeiopquwepoqwe68787wea5s4da7d4as6d4a6s54d ....
Na vzoru takovych 344 alfanumerickych znaku (mala velka) ... to nelze bez chyb opsat naprosto nikdy, natoz z na termopapire vytistene uctenky.
Me osobne naprosto vse, nebot mi vadi kazda organizace, ktera pobira penize z dani, ktere mi stat pod pohruzkou nasili uzme, a za tyto penize sem (napriklad) vozi Iracany, kteri obratem prohlasi ze v takove pastousce bydle nebudou a utecnou do Nemec.
Alternativne, jine, ktere provozuji tzv "sport" na tema "banik pyco", vyplaci si statisice na platech, nechaji si (za ty me dane) poradat opakovane policeni manevry, a jeste si nechaji z tech dani platit provoz svych stadionu, na ktere pochopitelne nikdo normalni nepachne, neb nehodla travit ani minutu ve spolecnosti ozralych dobytku.
http://fotbal.idnes.cz/ostrava-hlasuje-o-preziti-baniku-d4r-/fotbal.aspx?c=A130520_085902_ostrava-zpravy_dar
http://www.ceskatelevize.cz/sport/fotbal/342495-bohemians-se-blizi-setrvani-v-dolicku-radni-schvalili-memorandum-o-odkupu-stadionu/
Vskutku by me zajimalo, na zaklade ceho se pisatel domniva, ze to bude bezproblemove. Zatim naopak naprosto vse nasvedcuje tomu, ze to bude tentokrat doslova megapruser, protoze narozdil od registru automobilu, toto budou povine pouzivat uplne vsichni.
Argumentovat pak 100 uctenkami, to si z nas delate legraci ze? Tech uctenek, ktere se budou snazit zaroven protlacit prodejci, bude pise tak 100k a ve spickach to spolehlive bude atakovat 1M. 100 uctenek za sekundu bude tak stredni hodnota vetsiho marketu.
Staci se pak podivat, jak uzasne funguje ARES. A jiz se tesim, az bude nekdo resit, proc je zablokovana 1/2 ip rozsahu Evropy, a odpoved na to bude, ze z tech IP chodilo prilis mnoho pozadavku.
Takze jak vidim, nejen ze nezvlad matematiku, ale navic negramotny ...
Drtiva vetsina nakupu se uskutecni behem 2 hodin. Nevim co tu melete o nejakych 9 nakupech. Oni totiz prevazne lide jezdi domu pres nakupni centrum, aby meli co k veceri. Nevsiml jsem si, ze by nekdo travil 9 hodin denne nakupovanim, tedy krom Vas.
A prekvapive, prumerna velikost domacnosti je cca 2 (a kousek) osoby. Tudiz pro vas prekvapeni, zhruba 5M.