Popravde si nemyslim, ze EDI systemy je "to prave orechove".
Sice v ansi firme takovyto system zavadime (obchodni retezce to celkem nekompromisne vyzaduji), ale uspora bude pouze na jejich strane - pro nas je to i pres implementaci v ucetnim proramu de facto prace navic.
A stejne zatim zasilame faktury i v tistene forme (a zrovna tak nas odberatel objednavky), takze je to jen DVOJI PRACE.
Neco malo jsem si o systemu precetl a zda se mi, ze v EU je jiz silne zatlacen do utlumu. Jen my tu na nem ted prave zaciname bazirovat a cpat prasule do kapsy firmam, ktere provadeji transfer dat. Nechapu, proc se data musi prenaset "pres nekoho", proste nechapu.
A jinak drobnost - asi je to pripad od pripadu, nicmene ve firme nemam krome doslych faktur rozuctovano zhola nic "na fakture", kdyz prisli lidicky z financniho uradu na kontrolu (a sedeli tu tyden), vzdy jim stacilo
- nahlednout do pocitace, zda je to tam opravdu takto a takto zadano nebo
- vytisknout pripadny doklad, ktery potrebovali.