Hlavní navigace

Názor k článku Elektronické knihy: vydavatelé mají problém, čtenáři nikoliv od David - Platba kartou přes PayU je celkem dobrodružný proces. Čekal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 3. 2011 11:43

    David (neregistrovaný) ---.clever.cz

    Platba kartou přes PayU je celkem dobrodružný proces.
    Čekal jsem že na zabezpečené stránce pouze zadám údaje ke své kartě a bude hotovo.
    Chyba lávky.
    Platba se realizuje přes MoneyBookers (proč k tomu PayU potřebuje prostředníka ?) a kvůli tomu, že jsem se kdysi v pravěku se svou mailovou adresou na MoneyBookers zaregistroval (a úspěšně tento fakt zapomněl), formulář po mě chtěl heslo k mému účtu (bez jediného slova vysvětlení).
    Po několika dnech mě napadlo zkusit na MoneyBookers nahlásit ztracené heslo a vida, účet jsem tam měl. Takže deaktivovat můj email, aby nebyl spojen s tímto účtem (opravdu nechci mít v onom zapomenutém MB účtu svoje číslo karty a link na zrušení účtu jsem při vší snaze nenašel).
    Znovu se pokouším zaplatit kartou (za jinou knihu, tu původní už mě systém znovu koupit nenechá, je pro mne zřejmě navždy ztracena) a vida, už je tu dlouho očekávaný formulář na zadání detailů k platební kartě. Vše poctivě vyplním a vzápětí skončím s obličejem v dlaních - systém hlásí chybu, že email je již zaregistrován (jenže email trvale smazat z MB účtu prostě nejde, pouze deaktivovat) a v další části formuláře po mně chce nové heslo k účtu - právě k tomuto emailu. Cokoliv zadám je odmítnuto s výše uvedenou chybou.
    Celý proces je realizován strohým formulářem bez jediného slova vysvětlení nebo nápovědy.
    Z toho pochopím, že bez účtu na MB a přidání čísla karty tamtéž se prostě neobejdu. Neměl jsem se to však dozvědět předem z informací od prodejce ?