Hlavní navigace

Názor k článku Ereklama - porazí David dva Goliáše? od Pavel Marek - S vymennou reklamou jsme zacali jiz v samych...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2000 22:59

    Pavel Marek (neregistrovaný)
    S vymennou reklamou jsme zacali jiz v samych zacatcich pred par lety, testovali jsme nekolik systemu pocinaje napr. slovenskym Gooo, pres radu dalsich systemu az po nase BILLBOARD.CZ, Mr.LINX...
    .
    Nejprv jsme se obratili na Mr.LINX a relativne jsme byli spokojeni, ale musim podotknout, ze jsme meli nekolikrat podezreni, ze nam nejsou pricitany kredity tak, jak by meli... Nekolikrat jsme se obratili na spravce a jeho odpovedi byli neprofesionalni, na konkretni otazky daval vyhybajici se odpovedi, zkratka podezreni z neceho nekaleho jen posilil... Pak jsme prepli na setreni a kdyz meli dostatek kreditu, objednali a zarezervovali si kampan... Kampan se vsak nekonala... Asi prednost dostal nekdo jiny a nam byli kredity pricteny zpet...
    .
    Po teto spoluprace jsme se rozhodli prejit na BILLBOARD. BILLBOARD je podle naseho nazoru, zatim nejlepsi a nejkorektnejsi system u nas. Na vsechny nase pripominky reaguji rychle, korektne a profesionalne... Navic nabizeji ctverce a ikonky, coz je obrovska vyhoda, nebot maji i nekdy i vyssi clickrate nez klasicke bannery, ktere jsou jiz lidmi prehlizeny, a pritom jsou nekolikrat levnejsi... Jedinou velkou nevyhodu pro nas BILLBOARD ma a to pocet omezeni reklamy na jedne strane... Maximalne tri reklamni plochy se nehodi pro servery, kde se da umistit i deset ploch (2 bannery, 3 ctverce, 5 ikonek napr.) a tak jsou spravci techto serveru nuceni se divat jinde...
    .
    Ano, ereklama skutecne pusobi velmi amaterskym dojmem... Mam celou radu vyhrad od cileni, pres prevadeni kreditu z uctu po pochybnou spotrebu... Verime, vsak, ze system dotahnou a ze budou velmi zajimavym doplnkem k napr. profi BILLBOARD.CZ.
    .
    Obrana BILLBOARD.CZ je jasna. Musi povolit vice reklamnich ploch. Jinak se skutecne muze dockat doby, kdy pro nas bude EREKLAMA.CZ zajimavejsi jako celek, ale zatim je mezi temito dvemi sluzbami rozdil nekolika generaci... S MR.LINXEM jiz u nas nepocitame... Museli by nas presvedcit, ze o nas skutecne stoji tak jako BILLBOARD...
    .
    Jinak male porovnani, stejna ikonka na BILLBOARDu ma clickrate 0,3% a na EREKLAME 1,4%. Proc ??? Tot otazka... Ale i to pomerne hodne rozhoduje...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).