Hlavní navigace

Názor k článku Erika Luzsicza analyzuje důsledky prodeje televizní skupiny Nova od doors - Jak ie vidět tak jem se trefil přesně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2017 12:07

    doors

    Jak ie vidět tak jem se trefil přesně tady odstavec z čláku o sat přijímačích

    Záruční doby a životnost výrobku
    Pro zákazníky je příjemné, že záruční doba je dvouletá, pro prodejce nikoliv. Teda pro některé prodejce. Před cca 15ti lety byla záruka 6 měsíců a životnost elektroniky 10-20let. Před 10lety byla záruka 12 měsíců a životnost 7-12let. Nyní je záruka 2 roky a životnost 2-3 roky. V každé ceně jsou poplatky za likvidaci elektroodpadu, neuvěřitelně se plýtvá surovinami a energiemi všeho druhu. Přitom se NIC neušetří, nízká cena je vykoupená extrémně nízkou životností. Zatímco dříve stčil na 10let jeden přijímač za 10tisíc, dnes je potřeba na 2 roky jeden přijímač za 2000Kč. Úspora nikde, plýtvání vším všude. A co je nejhorší, na českém trhu chybí zcela možnost výběru mezi levným odpadem a vyšší kvalitou. Prostě se to prodejcům nevyplatí, zákazníci slyší jen na slova „leták“, „akce“ a „sleva“