me osobne nejakej FB nevadi, kdybych ho nevidel vsude, aplikace v mobilu / televizi a nemohl se toho zbavit.
Proto me tahle priposrana sluzba tak irituje.
To je jako kdybych se domluvil s vyrobcem a vsude bych cpal fotku svyho ksichtu bez moznosti zmeny , jak by se vam to libilo ?
u FB je alespon krasne videt, ze to zacina nabirat ten smer ktery tomu je predurcen, kdyz zacne nekdo namtat, smer doprdele .
Jinak me docela zarazi, ze si nekdo dovoli srovnavat nejakej priprdej FB , ktery neudelal/nevymyslel "nikdy" nic a Google , ktery udelal "vse" . FB si jeste momentalne uziva svych 5 minut slavy , ale cas se mu krati
Facebook něco ale mění neustále, takže pokud strategie pro komunikaci na něm není postavená tak, že s tím počítá, tak je to jednoduše špatná strategie ;)
G+ a Twitter jsou na "českém" internetu pro komunikaci s širší cílovkou nepoužitelné. Lupa nebo Źivě jsou v tomhle rozhodně výjimky a popravdě i u nich bych dost pochyboval, že jejich příspěvky na G+ vidí tolik lidí co na FB - přijde mi, že většinu fanoušků na G+ nabraly při otevření téhle sítě, ale aktivita fanoušků od té doby ukázkově směruje směrem dolů.
Ono sledovat ty změny není zas až tak náročné, zvláště když to má někdo v popisu práce. A přitom ani tohle nejsou dlouhodobě odpovědní lidé ve firmách dělat. Viz například Jak Brit Care nepochopil Facebook nebo Soutěže na Facebooku – jak to nedělat
Tohle je přesně to, co brand a community managery znervózňuje, včetně mě. Firma si vytvoří nějakou strategii a koncepci a najednou Facebook vše postaví na hlavu.
Firmy chtějí komunikovat se svými fanoušky. Pokud jim tomu Facebook brání filtrováním obsahu a nyní začne ještě vybírat peníze ... tak bych osobně doporučil přesunout své aktivity na Google+ a Twitter. Třeba zrovna Lupa má na G+ už nyní skoro tolik fanoušků co na Facebooku, takže to takový problém nebude.