Hlavní navigace

Názor k článku Facebook přišel na způsob, jak toho o vás zjistit více. Pomohou přátelé od Champion - Myslím si, že jste dost naivní. Sice na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2014 17:37

    Champion (neregistrovaný)

    Myslím si, že jste dost naivní. Sice na jednu stranu jste realista a jste si vědom toho, že informace provozovatel serveru získává a uchovává, analyzuje a v rámci BI (Business Inteligence) a BD (Big Data) s nimi provádí určité operace. Na základě analýzy BD potom může cílit inzertní sdělení mnohem přesněji. To je pravda. Ale nemusí jít pouze o inzertní sdělení, tedy o cílenou reklamu. V okamžiku, kdy si Google otevře vlastní cestovní kancelář a chvíli potom, co si budete vyhledávat letenky na dovolenou, ale ještě si je definitivně nezakoupíte, tak on vám je obratem nabídne o něco levněji. V okamžiku, kdy vám zařídí zdražení pojistku nebo hypotéky, protože osoby sdílející váš počítač nebo IP adresu se mu budou zdát málo bonitní. V okamžiku, kdy o vás bude vědět víc, než vy sám tušíte, nebo si připouštíte. Tak potom seznáte, že je něco špatně. Jenom, aby již potom nebylo pozdě. Několik jiných cestovních kanceláří, pojišťoven nebo dalších společností mezitím totiž zkrachuje. Nebudou schopni konkurovat firmě, která disponuje informacemi, které oni nemají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).