Hlavní navigace

Názor k článku Filtrování došlé pošty. Soumrak e-mail marketingu, nebo služba uživatelům? od Petr - Vubec nemam za to, ze by se melo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 3. 2015 8:59

    Petr (neregistrovaný)

    Vubec nemam za to, ze by se melo kliknout na kazdy email co vam prijde do dorucene, tak to neni nikdy. Nicmene pokud byl open rate treba 20 % dnes je treba 5-10 % tudiz doslo k poklesu a to je docela obrovsky vypadek v prijmech obchodniku.

    Pokud se vam navic v dobe, kdy ostatni jsou v hromadne, podari svuj obchodni email dostat jako jednomu z mala do dorucene ziskate tim vuci konkurenci obrovksou vyhodu a diky tomu, ze v dorucene neni zaplava obchodnich nabidek, tak ta vase vynikne a ma daleko vetsi efekt.

    Nemam samozrejme data o tom, jak funguji bezni BFU, ale z toho vzorku co mam, tak oni maji prosle slozku dorucene a pak mozna par slozek, kam si postu presunou rucne. Zkuseni uzivatele jsou pomerne rezistentni vuci obchodnim nabidkam at jim prijdou kamkoli. A mate-li sortiment prave zamereny na ty spousty beznych uzivatelu..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).